2013. november 29., péntek

A mai feladat-elosztás úgy néz ki, hogy ő munka után focimeccsre megy, én meg várom a pasit, aki kicseréli a költségmegosztókat a fűtőtesteken. Tavaly is nekem jutott ez a megtisztelő feladat, és akkor is rosszul értettem valamit, ami miatt persze még másnap is idiótának éreztem magam. Milyen meglepő, de nem szeretek idegen német emberekkel egyedül találkozni, mondhatnak bármit, amit én nem értek, és akkor .. lásd fent.

Hétfőn meg az erkélyre kell beengednem valakiket, de erről bővebben fogalmam sincs .. remek. Ő meg tök örül, h nem kell szabit kivennie, én meg tökre nem, mert így újabb esély van rá, h valaki hülyének nézzen a szar németem miatt. Vagy inkább én magamat. A csomagkihordó török srác, - aki beszélt ugyan, de egyetlen egy szava sem emlékeztetett semmilyen német szóra-, biztos nem gondol ilyeneket. 

Balfék vagyok, ja, megint.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése