2013. november 27., szerda

Tegnap vettünk nekem korcsolyát, és ha karácsony után ő is elhozza otthonról az övét, megyünk szépen együtt korcsolyázni. Ő természetesen tud, mert osztrák, és nekik a téli sportok minden formája megy, és alap, hogy tudnak korcsolyázni, síelni, snowboardozni és a többi havas cucc.. 

De ! Itt vagyok én, aki soha semmit nem próbált ki, nem csak ezekből, hanem úgy egyáltalán semmit. Januárban korcsolyázni fogok. Valahogy úgy képzelem, hogy percenként tizenkétszer esek majd el, vagy újszülött zsiráfborjú pózban nyomom végig. Vicces lesz.. :) 

4 megjegyzés:

  1. én is így képzeltem az én első korizásomat, aztán mégse :) pedig nekem is kimaradt a síelés meg ezek is mind.

    VálaszTörlés
  2. Ha ő profin tud, akkor semmi ok az aggodalomra, pikk-pakk megtanít.
    Jó móka, csak öltözz fel úgy, hogy ki legyél párnázva, az első alkalommal az áldásos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiderül, január még messze van..

      Én már ruha nélkül is ki vagyok párnázva.. de majd gondoskodok további párnákról.. :)

      Törlés