2013. november 29., péntek

Új szabály: 

Nincs sorozatdarálás, a most adott, angolul, magyar felirattal nézős sorozatokból egyszerre csak 5 részt nézhetek meg, utána váltani kell, és amíg  nem végeztem mindegyikkel, nem kezdhetem el a következő ötöt. 

Rengeteg ilyen van: 2 Broke Girls, Two and a half men, The Big Bang Theory, New Girl, Criminal Minds, Hawaii Five-0, The vampire diaries, és a többi, és a többi..

Tényleg nagyon sok. 

+ Amik nem szeptember-októberben kezdenek..

+Amit magyarul nézek

+Amik nem 22-24 részesek /évad

Van egy listám, per pillanat nem találom, de ha meglesz összeszámolom.. függés ez már igen régóta. Nekem nincs kedvenc sorozatom, nekem 40 van.

Erősen vissza kell fognom magam, h ne kezdjek újakat gyűjteni.. nagyon erősen..

A szabály betartását igencsak megnehezíti, amikor megunok egyet, de nem akarom abbahagyni, mint most a Criminal minds..olyan unalmas lett, egyáltalán nem köt le. Régen szétparáztam rajta az agyamat, lerágtam a körmömet, nem mertem kimenni vécére.. immunis lettem a borzalmakra?

Bár mindig szívesen nézem Derek Morgant, ahogy fut, vagy ahogy lélegzik.. :D

Update:

61 sorozat van a listán... ezen most én is meglepődtem.. :O

5 megjegyzés:

  1. Nekem se egy kedvencem van, nekem 81. : DDD
    Néha megunja az ember, néha meg kell valami változatosság. :)

    VálaszTörlés
  2. Nincs ennyi helyem a laptopon, így is mindig manőverezek.. :D

    Nem merek sorozathíreket olvasni, mert jön valami új.. nézendő-töltendő..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos bele estem abba a hibába, hogy a junkien olvasok mindig. Szóval mindig van új és újabb.. de kasszálok rendesen, ha nem tetszik az első 10 rész, akkor többet nem foglalkozom vele. Akárki akármit mond. :)

      Törlés
  3. Criminal minds... nekem az nagy szerelem, igaz, én csak TV-ben követem, tehát van olyan rész, amit már 8-szor láttam, mert szeretem újra, meg újra, meg újra megnézni.
    Azért bízom benne, hogy annak ellenére, hogy langyosodik a sorozat, én még élvezni fogom :)

    VálaszTörlés
  4. Lehet velem csak annyi a baj, hogy hozzászoktam (lehet ilyet?) a gyilkosságokhoz, és már nem ráz meg, vagy kavar fel..

    Ha tévében látom, én is ottmaradok egyből.. :)

    VálaszTörlés