2013. november 14., csütörtök

Aggódom 2.

Egyre több hibát találok benne, ami nem tetszik, kritizálom, és nem érzem AZT. Attól tartok, bajban vagyunk, úgy, együtt. :(

Az sem segített túl sokat, hogy mikor megérkeztem az egész lakás olyan koszos volt, amilyennek még soha nem láttam. Már ennyire lényegtelen, ha jövök, már takarítani sem kell? Fogalmam sincs mit csinált felkészülés címszó alatt, de a konyha tele volt macskaalommal, mert a tálcában olyan magasan állt a bebetonozódott cucc, h a kölykök már egyből kábé a földre kapartak, amikor el akartak tüntetni valamit.. persze a tetejére mindig kaptak frisset, de akkor is, tele volt az egész!!!

45 percig takarítottam, csak az almot... no comment...

A fürdőkád és az egész fürdőszoba úgy, ahogy mindenestől megközelítette az undorítót.. Még mindig baromi dühös leszek, ha eszembe jut.. ez nem tartott túl sok ideig, és ez ebben a különösen dühítő, hogy a "Nem volt időm!" kifogás erre nem illik, mert vacak negyed óra alatt ki lehet súrolni egy kádat meg egy mosdókagylót, és oh, mein Gott a vécét is.. 

Úgy éreztem nem gondoskodott úgy a gyerekekről, ahogy én tettem volna.. 

Míg el nem felejtem a porszívózás se öt perc volt.. és halomban állt a cucc a szőnyegeken is.. kb lenszirom képeit tudnám itt példakánt hozni.. 

és még egyszer említse meg h "megkérdezem anyámat!", nem vagy felnőtt? döntsél már egyedül, könyörgöm, és öltözz fel rendesen!!! 

A szemét is nagy kedvencem, ok h tele van a padlás kartondobozokkal, és azt hordja le a papírszemétnek, de mi a f*ért kell az ajtóban tartani, valaki belép, és jéé szemét.. legalább a bio nem ott van.. fújjj

Ezeket tartogatom magamban.. illetve próbálom kedvesen, és semmiképp sem sértőn előadni.. De most mi van ha ezeket azért veszem észre, és azért kritizálom magamban keményen, neki még óvatosabban, de lényegesen többször, mint korábban, mert már megváltozott valami, és már nem lesz olyan jó mint volt, hanem egyszerűen elmúlt, és lassacskán vége lesz. Lejárt a szavatossági időnk, és ennél már csak lejjebb visz az út, ez csak a kezdet..

Nem akarom ezt érezni, azt akarom vissza, mikor ezeken még nem akadtam ki, vagy nem történtek meg, és szinte semmi nem idegesített fel vele kapcsolatban.. 

AZT akarom érezni, újra..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése