2015. május 6., szerda

Tesóm: És gondolkoztál már azon kiket hívsz meg, és milyen ültetőkártyákat akarsz? Milyen legyen a díszítés? (További zavarba ejtően igazi esküvős lányoknak való kérdések.. )
Én: Hagyjál már, először találnom kell egy fehér vagy bézs színű zsákot.

Annyira nem tudom elképzelni magam lány menyasszonyi ruhában. El se tudjátok képzelni mennyire nincs elképzelésem se, semmiről. :D Én korábban soha nem gondoltam ilyesmikre, azt se tudom még most se, mire kell gondolni.

Jönnek szembe ezek a hirdetések pl. fb.-on, mint " 2016-ban esküvő? Nézzen be hozzánk." vagy "Közeleg az esküvője?!" Húznám el a szám, vagy forgatnám a szemem, erre bevillan, hogy úristen, nekem is lesz. (Azt azért megjegyezném, hogy nem adom át magam a gondolatnak, amíg nem lesz már egészen valóságos, vagy ijesztően közel. Addig még mindenki meggondolhatja magát, vagy meghalhat valaki*)

M: A gyűrűket szerintem jövő év elején vegyük meg.
Én: Te jó ég, még ez is, gyűrű is kell.

Fejezetek az esküvő és én című nagyon rövidke könyvből.


*Az egyik legborzasztóbb eddig, amiről eddig tudok, hogy a menyasszony tanúja, nagybátyja és keresztapja egy héttel az esküvő előtt összeesett és meghalt, valami miatt megállt a szíve, billentyűhiba, vagy hasonló, erre már nem emlékszem pontosan, csak arra, hogy nem volt 40, és egy nagyon kedves pasi volt, és apukám hetekig teljesen össze volt törve. Ez az egyik nagy hátránya, ha egy faluban élsz, és mindenkit ismersz, a halál még megrázóbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése