2015. július 11., szombat

Nem emlékszem, hogy bármelyik születésnapomon is ennyire nyomott lettem volna. Egy csöpp örömet se érzek, nem esnek jól a jókívánságok, pedig még M apja is felhívott, képzeljétek, és nagyon kedvesen gratulált a nevükben. Én örülni szoktam, igazán. 

A bűvös szám a 33 egyébként, ez önmagában nem is zavar, inkább az elért eredmények majdnem teljes hiánya az, ami szomorúsággal tölt el, de ez nincs másként egyéb napokon sem. Tavaly azt hittem, idén majd más lesz, de nem, minden ugyanolyan, egy helyben toporgok továbbra is, jaj nem, egy évvel ezelőtt mikor a beborozás következményei után ki tudtam kelni az ágyból egész nap röpködtem. 

Jó dolgomban azt se tudom mi bajom legyen, biztos csak ennyi a gond. Túl jó nekem.

13 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot! Én örülnék, ha csak 33 lennék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy, köszönöm szépen! Valahogy a 32 jobban hangzott, nem igazán a növekedéssel van bajom, úgyse tudok tenni ellene, csak ma valahogy nem megy az "örülés". De sok bajom van, ugye? :D

      Törlés
    2. Pedig még apósod is felhívott, te tényleg semminek nem tudsz örülni :D

      Törlés
    3. Náluk ez alap, a napján telefonálni kell. De azért jólesett, meg kedves is volt. Majd a következő ott tartózkodás alkalmával próbálok rá emlékezni. :D

      Ma már jobb, mint tegnap.

      Törlés
  2. De pedig boldog szülinapot :) Szerintem például tavaly óta jobban tudsz németül. Nem mintha tudnám, hogy állsz, de az alapján, amiket írsz, meg hogy már olvasol könyveket, nézel filmeket, határozottan úgy tűnik, fejlődsz. Az meg eredmény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Neked! :)

      Tényleg az a baj ez az állandó negatív gondolkodással, hogy nem gyűjtöm össze a jó dolgokat, más tesz meg helyettem. Vagy ilyenkor úgy érzem, de ezt más már sokkal jobban tudja, évek óta legalább. De akkor is most olvasom a 3. könyvemet, és hamarosan már számolni se fogok, csak annyi mondok, igen, olvasok németül, méghozzá könyveket. Ez elég jól hangzik? :D

      Törlés
  3. Utolag is boldog szuletesnapot!

    VálaszTörlés
  4. Utolag is boldogsagost!:)Rem.jobb azota a kedved is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igen, azóta már jobb a kedvem! :)

      Törlés