2015. július 4., szombat

Nem nézegetem magam túl gyakran a tükörben, pláne nem egész alakosan, de ma egyszerű ember strandol napot tartottunk az erkélyen, értsd kicsit megpocskoltuk magunkat vízzel. Bejöttem, levettem a melltartót, és valahogy sikerült a tükör előtt megállni. A testemtől most tekintsünk el, olyan, amilyenné én magam tettem, az okok most lényegtelenek. De amitől frászt kaptam, azok a melleim. Tudom, nem egyformák, egyik mindenkinek kicsit nagyobb stb stb. Az enyémeknek viszont közük sincs egymáshoz, mintha két teljesen különböző emberhez tartoznának, eltérő forma és méret, a színük legalább egyezik.

Ezt a bejegyzést most pánikban írom, úgy olvassátok. Olyan rettegés fogott el, elkezdtem tapogatni össze-vissza, honnan tudjam, hogy az csak egy zsírpaca benne, nem pedig egy csomó. Mindkettőben vannak dolgok, és fájnak is, mert meg fog jönni, valamikor, egyszer, nálam mindig így van, csak semmi rendszer, semmiben kérem szépen. Ezért elfájogat hetekig is akár. Honnan tudjam, hogyan kell kinéznie? Széthíztam az agyamat az utóbbi 1 évben, szétfolytak a melleim is. Mi van, ha beteg vagyok? Hogy néz ki egy csomó? Milyen a tapintása? 

5 megjegyzés:

  1. Pont ezert a menstruacio utani 2.v.3.napot szoktak mondani,hogy akkor kell tapizni. Ha nagyon bizonytalan vagy inkabb menj el orvoshoz!:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok elmenni, ez a gond. :( Itt nem tudok, haza meg nem tudok azonnal menni.

      Megvárom, h megjöjjön valamikor, és megtapogatom újra, addig meg csak nézegetem.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Én tapintottam a sógornőm mellében lévő csomót, az olyan volt, mint a kő, nem olyan, hogy "mintha itt lenne valami", hanem határozottan, durván, egyèrtelműen ott volt. Én is azt gondolom, hogy ha bármi ilyesmiben bizonytalan vagy, feleslages paráztatnod magad, még egy háziorvos is tud segíteni, hogy kell-e mammográfiára menned.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam fent, hogy itt nem mehetek orvoshoz. Ezért volt fontos, h tudjam, milyen tapintása van, vagy hogyan is kell elképzelni. Köszönöm, hogy ezt elmondtam nekem, megnyugtatott kicsit, egyáltalán nem olyan kemény valami.

      El fogok menni, csak most nem vagyok abban a helyzetben, de ez hosszú.

      Törlés