2013. július 8., hétfő

Apropó utazások

Ez a terv most:

- augusztus 4-én jön hozzánk; itt nem lesz túl sok program, max. elutazunk a barátaimhoz, és benézünk a falu melletti városba beszerezni  ezt-azt - neki 5 óra, ha sokat kell pisilnie mint decemberben, akkor 5,5 óra, nekem ugyanennyi idegeskedés, mert hiába próbálok ilyenkor sokat aludni, hogy a lehető legkevesebbet ébren várni rá, eddig még nem sikerült

- 8-án délután indulunk a családjához Ausztriába, megpakolva 3 kiscicával; még soha nem utaztam autóban kiscicával, pláne nem hárommal, nem tudom mire számítsak, főleg ha megint rosszulléteim is vannak - ez megint 5-5,5 óra, nem tudom a babák dobnak e rajta még

- 10-én tőlük utazunk Németországba (*), már "csak" két cicával. De 12 órás utazás, ismétlem kiscicákkal, esetleges, de eddig mindig befigyelő rosszulléttel.. :( 

Remélem nem sírják végig az utakat, mert 3 illetve 2 macskával az ölemben mégse lehetek végig, nem beszélve arról, hogy kiugrálnak a kezembe, és megzavarják a másik felemet a vezetésben  és így tovább..

Feltételezzük a legjobbat: mikor megy a kocsi alszanak, ha megállunk, evés-ivás, pisi-kaki, egyébként csend. Így képzelem én. Ja, és persze nem leszek rosszul, nem fogok a hányinger miatt elaludni a biztonsági övön oldalra dőlve.

Tudom, és igaz: nem kisgyerekkel sem utaztam még soha.. :D

* Nincsenek rá szavak mennyire utálom, ha valaki  így használja az országok neveit: 'németbe', 'olaszba', 'horvátba', 'spanyolba' stb stb... fúúúúj

3 megjegyzés:

  1. gyerekkel rémes utazni, szó szerint rémes, viszont minél gyakrabban utaztok, annál elviselhetőbb szerintem így van a macskákkal is. a kutyák már egész jól tűrik. alszanak a csomagtartóban és csak akkor van nyafi, ha pipilni kell...
    am. az ilyet én is utálom, h németbe spanyolba, de a még rosszabb szerintem a pécsett, győrött :D ehhez nem vagyok képes hozzászokni. :D

    VálaszTörlés
  2. egyrészt : juhé kezdheted a vissza számolást
    másrészt cica szállítás ügybe mindenképp szerezz be egy box ~ot, ha netről rendeled háromezer körül meg is úszod, abba bele fér mind a három macs, sokkal kényelmesebb nektek és sokkal biztonságosabb nekik!
    én amikor a zebet megutaztattam (16 óra) tetjem be egy vékony kis plédet alá, meg egy beteg alátétet ha esetleg baleset van (pipi hányás ) akkor se legyen gáz!
    hát nem azt mondom hogy nem makogta végig a 16 óra felét de így azért ki lehet bírni!

    VálaszTörlés
  3. Gyerekkel még nem próbáltam.. talán egyszer meglátjuk ezt is, de egyelőre a kisebb falat(ok) jönnek.. :D

    Igen, még 27 nap, de addig még rengeteg dolog hátra van...
    "Apukájuk" hozza majd a kosarukat/boxukat/hordozójukat, nekem ezzel se kell törődnöm, csak várni, várni. A baleseteket meg szerintem így is megoldják, hiába különítek el a házon belül külön WC-t nem biztos, h azt használni is fogják, de pont egy hónap épp úton leszünk, és minden kiderül.. :D

    VálaszTörlés