2013. július 8., hétfő

Gusztustalan poszt

Éjszaka durván hánytam. Azt hittem először, hogy a szokásos rosszullét lesz, egy gyógyszerem mellékhatása, ami mostanában nagyon jól bírta se hányás, se hasmenés. 

De tegnap..! Rázott a hideg, és szó szerint csorgott rólam a víz.  Mikor először rohantam a fürdőbe, még nem tudtam mi lesz belőle. Úgy éreztem, mintha a gyomromtól, az orromig vezetne egy út, amit most szépen felmarattak valamivel. Valami sárga cucc jött ki belőlem mindhárom alkalommal. Egy-egy alkalom 4-5 felvonásos volt, utána lehet számolni hányszor marta végig magát a kis izé...

Fogalmam sincs mi volt ez, és egyáltalán mitől lehetett, de még mindig nem érzem túl jól magam. Fáj a torkom, és a gyomrom is ég.

Már majdnem örülni mertem, hogy most a szervezetem egész jól bírja a bogyót és nem kell félve kimennem a házból, hogy épp ma mikor tör rám valamelyik inger.

Elkiabáltam. Az is lehet, hogy azért kezdi újra, nehogy már nyugodt legyek, mikor majd utazunk. Hamarosan következnek a hosszú autóutak, amik így is veszélyesek számomra, mindig aggódok is előre, nem alaptalanul, volt már 1 nagyon durva horrorsztorim egy német-osztrák határ melletti pihenőben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése