2013. július 18., csütörtök

Ha az írás megindul...

Tegnap óta nagyon pörgök, és nem múlt el attól sem, hogy este teljesen bekészültem a lapátolástól. Mikor reggel felkeltem sajgott mindenem..

De a vásárlás, a ruhák, meg a többi új szerzeményem nagyon feldobott. Nem vagyok hozzászokva, hogy ilyen egyszerűen találjak magamra ruhát. (Épp ma néztem a Tesóm két évvel ezelőtti szülinapos képeit, 90 kilósan folyok rá épp az asztalra, mondhatom csodálatos. Na ezért furcsa, hogy jó rám, amit beviszek a próbafülkébe.) 

A lényeg, hogy nagyon ügyelnem kell magamra, mert ha elszalad velem a ló, nem tudok koncentrálni, és lásd. előző bejegyzés. Vizsga van. Mindent túlpörgök, és akkor nem érdekel semmi, csak a listáim, hogy mit kell még elintéznem/megvennem, magammal vinnem, ha majd értem jön, hány nap van még stb stb.

Az is benne van ebben a felfokozott állapotban, hogy vasárnapig bírtam, és akkor egyszerűen rám szakadt, hogy mennyire hiányzik, mert eddig le kellett jegelnem (igen, 35 fokban is!) ezt magamban, mert végem lett volna, ha már hagyom, hogy ennyire hiányozzon másfél hónappal ezelőtt is. Egyszerűen felemésztett volna. És most egy pillanat alatt lettem nagyon izgatott, és türelmetlen, ez sem segít a koncentrálásban.

Achtung! Achtung!

Még 17 nap..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése