2013. július 18., csütörtök

Vásárlós

Szülinapos pénzköltés volt a héten. Kétszer is. :)

Imádom a használt ruhás boltokat. De a klasszikus turkálás nem megy, csak a vállfás.  Ilyeneket sikerült összehozni például: kétezer-háromszázért két hosszú farmer, meg egy térdig érő farmer rövidnadrág, ezernégyszázért két póló, meg egy fekete ing. 

Szóval most van egy fekete ingem ... ( http://www.youtube.com/watch?v=kRt2sRyup6A ) :D

Tegnap kalandoztam a nőgyógyász után is (lol), és ez ugyan egy kicsit több volt, mint  a hétfőiek, de nagyon tetszenek, és a legmeglepőbb, hogy vettem egy SZOKNYÁT!!! Soha nem hordok, Tesómnak tátva maradt a szája: Te??? Szoknyát??? :O őő, ja. És le volt árazva a Dove is a DM-ben, külön jó, és vettem még egy pánt nélkül is használható melltartót, ezúttal feketét. Még a végén 'nyakbaakasztós' felsőt is fogok tudni hordani.

Hétfői szerzemény egy magastalpú papucs is a Deichmannból, amit féláron vettem, és ha már papucs, kerestem egy otthonra még megfelelő, de az utcára már ki nem mennék benne típust is. Sikerült, de át kellett vágnom magam egy hatalmas kupac gumi szörnypapucson, nincs rá jobb szó, az igénytelenség olyan magas fokát sikerült elérni ezekkel a termékekkel. :D

A következő két és fél hétben elég sok helyre kell mennem, ezek nem túl izgalmasak, mert vizsga, vérvétel, orvos, kórház, orvos, és csak zárójelben jegyzem meg, csendben és halkan, hogy remélem vezetni is, de akkor is öltözhetek kedvemre. 

Talán nem kellene a széles vállaimat mutogatni, meg a vastag csontjaimat, de emberek (nők!!) képesek úgy közlekedni odakint, nem 6-7 kg súlyfelesleggel, olyan ruhákban, amit én a legvékonyabb testemre sem mernék felvenni, hogy talán még belefér ennyi, ha topban mászkálok. 

Össze is foglalnám: örülök az új ruháimnak, és most úgy érzem ki is merészkedek bennük az utcára. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése