2013. július 3., szerda

Azon ritka alkalmak...

... egyike, amikor valamit véghez is viszek.



Azt persze nem mondhatom, hogy ez eredmény is, mert ahhoz a vizsgának kellene meglennie, hogy 1 év után ismét fel tudjak mutatni valamit (bármit!). De ettől most megint messzebb kerültem. 

Olyan boldog voltam tegnap éjjel 2 órakor, amikor a végére értem, és a próbavizsga is sikerült. Ma reggel úgy ébredtem, hogy egyből hívtam is az oktatót, hogy készen vagyok, bejelenthet. 

Itt jött a pofon. Semmi esély rá, hogy én hétfőn vizsgázni mehessek, több idő kell hozzá, átfutási idő, bejegyzések stb. Valahogy úgy érzem, már annak is örülnöm kell, ha majd július 15-én megejthetem. 

És nem is én lennék, ha nem érezném most teljesen feleslegesnek a megfeszített 2 napos tanulós vágtámat. Hosszú távon persze majd megéri(?), de most akkor is csalódott vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése