2014. március 5., szerda

A reggel durva hascsikarással indult, hasmenéssel, hányingerrel, émelygéssel, szédüléssel folytatódott, majd ezek után bementem a városba, és vezettem. Egy falatot alig tudtam lenyelni. Egy falat a vonaton, egy óra előtt, csak elfogyott az a kicsi zsemle nagy nehezen...

Bizony, bizony újra megérkeztek a gyógyszer-mellékhatások. Tegnap vettem be végre először az előírt adagot, azt reméltem, ha fokozatosan vezetem be a szervezetembe, nem kap el minden, ami a tájékoztatóban szerepel, nos DE.

Teljesen kész vagyok, vezetés után mindenem fáj, a hátam és a nyakam. Ahogy felénk mondják, beleállt a 'zideg'. Emlékszem kiskoromban mindig ezt hallgatta: "mer a zideg, mer a zideg". Akkoriban azt hittem az egy másik ember, annyit emlegették a nagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése