2014. március 18., kedd

.. és a jó kis fülkés kocsiba szóló jegyemet természetesen a középső ülésre kaptam. :(((

Hogy alszok el így, könyörgöm?! Sehová nem tudom neki/betámasztani a fejem, ráadásul nagyon féltem a hátamat.. A 17-18 órás utam aggaszt csöppet, lehet még jobban beáll, esetleg még tovább csípődik.

Hajnali háromnegyed 1-kor fogok felkelni, ha pontosak leszünk,  este 8-kor érek oda, péntek lesz, Drezdától a vonat zsúfolt, mindig. Tehát az utolsó 5 órában mozdulni sem fogok tudni, mindezt a fülke közepén!! Egy kis szerencsém se lehet?! 

Csak reménykedni tudok, hogy Budapest-Pozsony között nem foglalt az ablak melletti hely, és alhatok 1-2 órát. Ennyi!

A hatalmas bőröndömet felteszem a középső ülés fölé.. jobbra és balra is maximum egy kistáska fér még el, mindenki engem fog utálni a kocsiban, mert nem férnek el a csomagjaik. Egyszerűen remek, komolyan mondom k. mérges vagyok.. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése