2014. március 14., péntek

Nem hívott..

Most itt ülök szépen felöltözve frissen mosott, belőtt hajjal a fényképhez. Tegnap jól kitaláltam, ma majd lánynak öltözök.. de nem! Sportcipő lesz ennek is a vége, mint mindig. :)

Nem tudom eldönteni, most bemenjek a városba, vagy várjak még, esetleg hétfőig is, és akkor mindent egyszerre elintézhetek. 

Venni akarok még:

  • hajfestéket
  • egy-két dolgot a gyógyszertárból
  • ajándékot: inget és/hátizsákot
  • Túró Rudit, mert azt mindig kell :)
  • tárkonyt - egy szótárban sem találtam németül, angolul pedig hiába mondtam..
  • harisnyát - sose hordok, azt se tudom milyet akarok/kell, csak ne szakadjon el, és kicsi fekete ruhához venném fel
  • Most kaptam smst az Alexandrától, hogy megérkeztek a könyvek, amiket rendeltem. 


A legfőbb dolog persze a jogosítvány lenne, meg az okmányiroda, de ha nincs hozzá meg az igazolásom, akkor.. :/

+ Ami péntekig eszembe jut. Annyira várom már, hogy el se tudom mondani.

De hívjon már, basszus!!! 

Most elmegyek gyorsan a postára apunak levelet és lottót feladni, hátha addig történik valami, vagy legalább kipróbálom ezt a vékony ruházatot is.

2 megjegyzés: