2014. március 3., hétfő

Váltottunk ma délelőtt pár smst az oktatóval, többek között lemondtam a délutáni órát, mert nagyon nem érzem jól magam. Szédelgek össze-vissza, fáj a fejem, kis hányinger is befigyel..

Kérdeztem, szerda-csütörtökre áttehetnénk-e, és ami a legfontosabb, tudja-e mikor vizsgázok egészen pontosan, mert elméletileg egy hete bejelentett, vizsgalapom kinyomtatva stb. Azt írta ma bemegy a hatósághoz, azóta semmi infó... 

Én vagyok a hülye, h azt hiszem fel kéne hívnia?! Pénteken se válaszolt egyáltalán; én mindent megértek, hogy pl. elfoglalt, de nekem egy egészen kicsit fontos lenne, hogy ne ugyanazon a héten legyen a két vizsgám, és talán (oh, jaj, ki se merem hangosan mondani), elutazhassak 21.-én Hozzá, mert már hónapok óta csak vár rám.

Csak remélni tudom, nem a szerdai órán közli velem: ja, holnap egyébként vizsgázok! (Múlt hét szerdán vezettem, akkor ezek voltak a lehetőségek: csütörtök, vagy azutáni hétfő/kedd...)

Nem tudom mi a jobb, egy konkrét naptól félni, vagy csak úgy általában, mint most?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése