2014. március 7., péntek

Ma volt a vizsga előtti utolsó vezetésem.

Oktató erre a következtetésre jutott: "Reális esélyed van rá, hogy sikerül a vizsgád, de nagyon össze kell szedned magad."

Amit én értettem: vagy sikerül, vagy nem.

Amit érzek: esélyem sincs, hogy valami olyan ne történjen, hogy a.) elveszítem a fejem b.) megbukom, de nem a saját hibámból c.) eddig még soha nem tapasztalt helyzetbe keveredek d.) elfelejtem, mit kell csinálni, mert annyira pánikolok e.) ezek tetszés szerinti elegye

Összegezve: keine Chance! Akkora-óriási-hatalmas adag szerencsére lenne szükségem, hogy minden a topon legyen (én is!), vagy legalább 10 hibavonalon belül, egyszerűen nem látom a lehetőségét, hogy sikerüljön. 

Én csak el akarok végre menni, Hozzá, hogy megöleljen, és szorítson, és jó legyen, megint. 

Na, most meg bőgök.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése