2014. március 28., péntek

Holnap Essenbe akar utazni. Oldtimer autók vagy mi. Kelljek fel 4-kor vagy még korábban, mert a terv szerint hajnali 5-kor már INDULUNK!!! Majdnem 4 óra az út, csak oda.

Semmit, de semmit nem nyerek ezzel az úttal. A jogsim még nem érkezett meg, az autók a legkevésbé sem érdekelnek, és ezért utazzak 8 órát. Ha nagyon korán kelek, hányingerem lesz, és szédülök, nem tudom miért, de így van, gyógyszerek miatt, gondolom. 2 óra alatt eldől, hogy ebből rosszullét lesz-e.. nem részletezném, hogy ez mit jelent, annyit azért elárulok: mindenképp mosdóra van szükségem hozzá.

Komolyan nem értem őt. Április 13.-ig ez lenne az egyetlen esélye, hogy pihenjen, de nem, utazzunk el. Vasárnap Bajnokok Ligája kézilabda meccsre megyünk, hétfőtől ügyeletes, ami azt jelenti, hogy éjjel-nappal nála van egy telefon, meg egy paksaméta a gyártási tervekkel, amivel kapcsolatban hívhatják, és ezt meg is teszik, igen gyakran. Még otthon voltam, egy este másfél órás skype beszélgetés során háromszor keresték... Szombaton és vasárnap is be kell mennie dolgozni, tehát ugyanabban az időben kel fel, nem marad bent rendes ideig, de úgy néz ki a hét végére, mint a felmosórongy. Az éjszakai hívások miatt nem tud nyugodtan aludni, vagy nem elég mélyen, mert fél, hogy nem hallja meg a csörgést. Péntek/szombatra meghívásunk is van grillezni, tehát még későn is fekszik le. Akikhez megyünk a város másik végében laknak, már most látom, előre, hogy hajnal kettőnél nem érünk haza hamarabb, mert autóval nem megyünk, természetesen, buszozzuk inkább körbe a fél tartományt..

7.-én elutazik egy hétre Düsseldorfba, sose tudom mi a jó szó arra, ami ott lesz, de rengeteg emberrel beszélnek, vacsoráznak, tárgyalnak, a lényeg, hogy sok ing kell neki. Hazaér péntek este, majd 12-én szombaton meg esküvőre megyünk. 

Ma is csak fél 10 körül ér haza.. Szerintem feleslegesen nehezíti meg az életét ezzel a holnapi úttal. Már nem tudom hány éve jár oda, eddig az apjával, most én vagyok a szerencsés.. Hány régi kocsi lehet még az országban amit nem látott, de tényleg?! Baromira nem szeretem az autókat, ez látszik.

Csak őt..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése