2013. szeptember 24., kedd

A másik felem azt mondta, ha hazajön a mai tárgyalásról, elmegyünk vezetni a bérelt autóval (itt van a sajátja is, de az túl bonyolult a cégnek, nem értem én ezt..), és majd "nyomulok egyet a hegyekben". Ha-ha-ha. Ja, pont mint vasárnap este. Mondtam neki, hogy tuti azért akarja, h a béreltet vezessem, mert annak mindegy, csak az övét félti már tőlem. A válasz persze az volt, hogy nem is, mert ez dízel, és azzal könnyebb. Bár nem értem mire jó, ha valamivel könnyen elindulok, meg minden, azután a pénznyelő órámon meg ugyanúgy lefulladok az oktatóval.. szóval?

2 megjegyzés:

  1. engem személy szerint nagyon összezavart, hogy gyakoroltam a saját kocsinkon is, mert kicsit másképp működött, mint a tanulóautó (máshol fog a kuplung, máshol van a rükverc, nem ugyanolyan hosszú és ezért más íven fordul)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a mait nem látom többet, eddig az ő autóján gyakoroltam, ha hazaérek, utána jön az oktatóé, de közben már nem lesz más.. meglátjuk!!! Most nem bizakodom túlságosan, mert olyan gyorsan eltelik az a 29 óra..

    VálaszTörlés