2013. szeptember 17., kedd

Vezetés

Én vagyok az, akinek halvány lila fogalma sem volt eddig az autókról, és majd elfelejtettem, még most sincs. :D

De belevágtam nyáron, és ha a határon is voltam a pontszámmal, megvan az elmélet. Most jöhet a gyakorlat. Az oktatóval úgy beszéltük meg, hogy pár óra miatt már nem kezdem el július végén, majd ha visszamegyek. Hát most visszamegyek..

Csütörtökön írok neki emailt, és kérek időpontot az első vezetésórára: szeptember 27!!!!

A srác azt mondta egy héten max. 4-5 alkalomnak van értelme, én pedig hiszek neki, mert 1 órát szoktunk gyakorolni vasárnap esténként (nagyváros hátránya, hogy nincs biztonságos lakatlan hely, vagy legalább egy parkoló, csak a munkaszüneti napokon), és teljesen lezsibbad a kuplungos lábam a végére. Ezért hagyjuk abba általában, mert már nem bírom nyomni a pedált, és lefullad az autó.. paff.. :(

Az leendő oktatóm úgy gondolja, hogy a 3-4. vezetéskor megyünk ki először forgalomba is, de mit csinálunk addig, és azt hol? Tanulópályán? Vagy hol és mit? Mit?

Megtanultam már ezt-azt, de ki tudja mire lesz elég. A cél az volt, hogy ne kelljen plusz órákat vennem egyrészt a pénz miatt, másrészt az idő miatt, mert a lehető  leggyorsabban (persze ésszerűen!) le akarom tudni, hogy visszajöhessek.

Nem elfelejtendő az eü. tanfolyam és vizsga sem, ami persze baromi hasznos, és csak a tanulástól veszi majd el az időmet.

... és tanulás.. na az egy külön poszt.. vagy pszichológiai tankönyv fejezet.. 


2 megjegyzés:

  1. Vannak tanpályák, pl. Budaörsön a Virágpiacnál. Ott ment régen a rutin.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon messze vagyok Budapesttől, de gondolom mindegy hol, a lényeg, h az első pár óra tanpályán lesz.. remélem legalábbis, nem vagyok még felkészülve a forgalomra! :O

    VálaszTörlés