2013. szeptember 19., csütörtök

A tegnap este...

... hát az fantasztikus volt. Hatalmas az a csarnok, és a felső rész felét még le is zárták, a maradék nézőtér sem volt teljesen tele, de 6.490 ember mégis összejött. Teljesen más a hangulata, mint a focinak, és még egy érdekesebb különbség: itt baromi melegem volt, nem pedig szétfáztam.

A jegyet ki kellett nyomtatni, de (most figyelj!) érvényesen el lehet vele utazni a csarnokhoz, illetve utána haza. Csak felmutatod a jegyet, és ennyi. Buszjáratok közlekednek, ami a csarnok előtt tesz le 50 méterre. Az emberek felmennek szépen kényelmesen, nem tolakodnak(!), nem ordibálnak stb. Visszafelé ugyanez. 

A hangulat eszméletlen  volt, persze nyert a csapat, de sokáig vesztésre álltak, és ugyanolyan őrjöngés és drukkolás volt  mindig. Egy játékost sem ismertem, de gyorsan magával ragadott az egész. :) Egyetlen hátránya, hogy a különböző "segédeszközök" miatt baromi hangos, illetve megfájdul a fejem a neonvilágítástól, de ez legyen a legkevesebb, mert egyszerűen hihetetlen volt.

Csináltam pár videót, a bevonulós 4 perces lett, most néztem meg, de elég nagy, nem hiszem, h fel bírom tölteni, bár valószínű, hogy csak nekem ekkora élmény. Falusi lány elment  nagyvárosba és látott egy kézilabda csarnokot, ami nagy volt. :D :D :D

Azt hittem vannak képeim is, de ezek szerint azt még a másik felem telefonjával csináltam. Na majd ha hazaér, rárontok. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése