2013. szeptember 24., kedd

Gyorsan írom, míg friss az élmény.

Vezettem egy dízel Skoda Yeti-t, ilyen kis mini tank kinézete van. :D Az elindulás vasárnap óta nem megy, de a babám (hejj!) addig erőltette, hogy de csináljam, míg csak összejött, és ráadásul szépséges osztrák hegyre fel, meg hegyről le és k*jó volt, de tényleg; váltani ezzel könnyebb volt, bár a hátramenet a legelső a váltón, az ő kocsiján meg a legutolsó, de ez nem volt olyan megerőltető. Csak úgy vágtattam fel és le, persze csak kettesben, de azért jó volt. Ezek az utak iszonyat keskenyek, és szűkek,  ráadásul kanyarodnak, ha kell ha nem(ez egyébként a városban is így van); egyszer jött egy ember, aki futott, meg minden, és szépen kikerültem, kicsit sikítoztam hozzá, de még mindenki él, vagy ha ő már nem, akkor nem miattam; másodszor meg egy kocsi jött, ami szintén nem egy smart volt, hogy finoman mondjam, tiszta ideg lettem, hogy kerülöm ki, de végül csak sikerült. :)

Következő alkalommal gondolom megint nem tudok elindulni sem, és azért már fizetek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése