2013. december 10., kedd

Megrendeltem a jegyet jövő vasárnapra Bécsbe. Nincs visszaút. 

Jól összevesztünk a múlt héten emiatt (is), nem akartam addig, míg nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán elmegyek. De ezek énekelnek karácsonykor b..meg! Döbbenet! Mi nem éneklünk,nálunk hangulat sincs, csak eszünk, ajándékozunk, és tévét nézünk (én nem!). Aztán megint eszünk.. és megint.

De ettől az énekléstől igencsak kellemetlenül érzem magam..

Másik, talán nagyobb probléma, mit ajándékozzak nekik. Papa-mama-két lány, 22-24 évesek. Mindenük megvan, pedig nem is gazdagok. A mindennapjaikba nem látok bele igazán, az a pár nap amit eddig ott töltöttem, nem fedi le ezt. Rémtörténet anyukáról, amit a saját gyerekeitől hallottam: a legnagyobb félelmük, ha elmennek valahová, hogy mit vegyenek az anyjuknak ajándékba; ő egyrészt igényli az ajándékot, másrészt rendkívül kritikus, szóval vegyél is valamit, de nem mindegy mit.

A lányok meg jól el vannak nyalva. Nekem van 6 táskám, nekik 25. Rengeteg dolgot vásárolnak, cipők hegyekben, nem tudom, tudnak e örülni egyáltalán bárminek hosszabban. Egyébként sem vagyok túl kreatív, de nekik.. Halvány fogalmam sincs.

Valaki? Ötletek?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon ördögtől való lenne megérdeklődni, mit szeretnének? Mi például már tök régóta így ajándékozunk szinte mindenkinek.

    VálaszTörlés
  2. Természetesen nem az, de nem működik, mert a válasz jajj, nem kell semmi lenne, amivel meg nem vagyok kisegítve. Egyébként meg elvárják. A saját gyerekük, testvérük (a másik felem ugye) se tudja, mit vegyen, de azt igen ha hazalátogat ajándékot kell vinni, mindig. Náluk még a beszédértési problémák is bejátszanak, meg nem vagyunk olyan viszonyban, h ezt csak úgy megkérdezzem, a válasz meg a fenti lenne...

    De mit is adhatnék én nekik..

    Az én családtagjaimmal ez nálunk is tökéletesen működik. Pl. Tesómmal együtt vettük meg az ajándékomat tegnap.

    VálaszTörlés
  3. Alkohol, alkoholos csoki, hungarikumok?

    VálaszTörlés
  4. Igen, valami ilyesmi már átfutott az agyamon.. de!

    Apja már vagy 3 üveg házipálinkát kapott apumtól (mert ilyet csak férfinak küldünk ugyebár :D), tavaly vittem nekik fütyülőst is meg unicumot.. De azt mindenki fogyasztja lelkesen, mármint az alkoholt..

    Valami kis csomagokra gondoltam mindenkinek.. de hogy pontosan mit kéne beletenni.. ?!

    Jajj, és alig van pénzem.. nem mellesleg!

    VálaszTörlés
  5. a hungarikum szerintem tök jó ötlet, de ha szűkös a kereted én csinálnék valami kézzel készített ajándékot, akár egy egy rúd házi beigli is kedves ajándék tud ám lenni. nálam egyik évben tök nagy siker volt, de ha van egy kis kézügyesseged akár valami saját kézzel gyártott ajándék is tök szupi, mert egyedi mert személyre szól és én ebben mindig azt értékelem hogy rá lett szánva az idő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beigli nem egy rossz ötlet, bár még sosem sütöttem, de ajándéknak szerintem kevés, és nem vagyok benne biztos, h az előrehaladott fogyasztói társadalom minden vívmányát élvező majdnem családtagjaim örülnének kézzel készített bárminek is, tőlem semmiképp, mivel se kreatív, se ügyes kezű nem vagyok sajnos;

      Szaladgálnak kósza ötletek a fejemben, egy hetet adok még magamnak, utána nekiállok sütni, vasárnapra csak sikerül egyszer.. :D :D :D

      Törlés
  6. Amiket én vettem, szintén külföldieknek ugye:
    - libamáj, unicum, pirospaprika (örlemény), paprika füzérben, kézműves csokoládék
    - és ajándékkísérőnek pedig mézeskalácsot szoktam csinálni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Unicumot nagyon szerették tavaly, talán ha még aktuális lesz, jövőre megint kapnak. Mézeskalács is megvolt már, bár ezt még tervezem. Paprikát is kapta.

      Libamáj kizárva, mert vegetáriánusok, csak a hal az amit még megesznek..

      Lehet főznöm kéne halászlevet, talán nem lötyög ki, míg odaérek a 3 vonattal!!! :D :D :D

      Törlés