2013. december 1., vasárnap

Tegnap délután voltunk a Stilbruchban, ahol mindenféle használt dolgok vannak a bútoroktól kezdve a könyveken át egészen a ruhákig. Találtam egy szerintem k.jó táskát 4 euróért, olívazöld, hosszúkás, karon hordható. Két-két pulcsi, ing, mellény 5-6 euróért. Az egyik pulcsi S.Oliver, az ing Zara, a mellény Esprit.. azt hiszem jó dolgokat sikerült szerezni, bár márkákkal kapcsolatban nem vagyok túlművelve. Ha van is márkás holmim, mind turkálós. 

Este jól beboroztunk, majd még 1 üveg forraltat is ráküldtünk, és Singstart játszottunk. Nem bírtam elaludni kb. 4-ig, részegen nagyon kellemes éberen forgolódni..

Ma végre befejeztük mindazt, amit négy hétre elterveztünk. A nagy polcokat a  nappaliban úgy megerősítette, hogy szerintem már le se tudjuk szedni többé. A kisebbeket a hálóban ennyire nem kellett, de ott is ügyködött kicsit. Még kedden vettünk filc dobozokat, amik szépen beleillenek a polcokba. Odáig még nem jutottunk el, mi is fog belekerülni pontosan..

Úgy gondolja, hogy most nyertünk egy csomó helyet, de amíg nem szerez még egy nagy ruhásszekrényt, addig nem jutunk előbbre.. Nincs sok ruhám, de előbb-utóbb mégis idehordom jó részét, és már most sincs hely..

Nem volt hajlandó semmit az ágy fölé tenni, mert rá fog esni.. Képekre azért mégis rá tudtam beszélni, így felszögelt pár montázst meg közöset a gyerekekről. 

Valahogy még mindig nem tetszik, de nem vagyok valami nagy lakberendező, meg egyáltalán, de akkor se tetszik.

Ma még elmegyünk elvileg vezetni, mert jövő hét péntek/szombaton otthon újra nekilendülök, ezúttal a pótóráknak, és nem akarok úgy ülni ott a kulccsal a kezemben, h most mi is következik..

Felajánlottam, h ha álmos/fáradt stb, ne menjünk, hanem csinálok neki habfürdős pancsit, de nem megyünk, csak előtte megnézi az aktuális versenyt.. sí.. erre no comment.. sí, hogy lehet azt nézni. Igen, osztrák, ez is amiatt van. :)))

Oh, most bejött, megyünk, tényleg, meglátjuk, most mit szúrok el..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése