2013. december 9., hétfő

Most már kezdek aggódni. Már egy héttel a hazajövetelem előtt írtam az oktatómnak, hogy jövök, és már pénteken és/ szombaton mennék vezetni. Erre még válaszolt: majd felhív, de nem jó a telefonja egyelőre, de addig megoldódik. Gondoltam ok, de nincs szükségem a telefonjára egy időpont lebeszéléséhez. 

Azóta egyáltalán nem írt. Csütörtök esti levelemben kértem, ne pénteken, mert még nagyon kész vagyok az utazástól, de a szombat jó  lenne már. Péntek reggel elolvasta, válasz nincs. Szombat este újabb levél, ezen a héten nekem bármikor jó, csak mondjon időt. Vasárnap délelőtt elolvasta. Válasz semmi. 

Semmi. Jövő hét vasárnap elvileg (ez külön posztot érdemelne, miért ez a szó, és miért nem rendeltem meg a jegyet, és miért érzem úgy, h nem kellene..) elutazok. Azt hittem addig levezethetek 10-12 plusz órát, két ünnep közt talán még 4-et, majd januárban még egyszer a vizsga előtti napon. Majd vizsga, és lesz, ami lesz. 

De ezek a tervek felborulni látszanak.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése