2014. július 12., szombat

Holnapra az a terv, hogy nem állítunk be ébresztőórát. :)

De ki kell takarítani a lakást, és rendet is rakni, mert brutális kupi van. Elő kell készíteni az autót az utazásra: kitakarítani, tankolni, átnézni. Lehet mosok is még egyet, bár ez nem túl sürgős.

Akarok csinálni egy babapiskótás-tejfölös-gyümölcsös hűtött sütit, amit vasárnap ebédre már ehetünk. Holnap este 10-kor érkezik az apja, őt is el kell hozni, és szeretnék valami ehetőt elé tenni, és családilag odavannak az édességért. Hátha jól sikerül, még nem csináltam.

Közben meg megy a bronzmeccs, de ha gyorsak vagyunk, még az első félidőből is látunk valamit. 

Holnap akarok valami rendes ebédet is főzni, és anyuékkal is beszélnem kell még egyszer az út előtt legalább.

Még egy polc mindig nincs a helyén az előszobában.. de az valószínű vasárnapra marad, mert hárman mégis egyszerűbb.

Össze kell szednünk, amit magunkkal akarunk vinni, bőröndöket bepakolni. Egy listát azért már összedobtam. De gyanús, hogy nem kellenek vastag ruhák, vagy nem csak az.

Úgy érzem nagyon lazák vagyunk ezzel a nyaralással. Az útikönyvet épp csak kinyitottam, semmi tervünk nincs, hogy mit akarunk megnézni, hová megyünk, milyen sorrendben..

Ha mindent elintéztünk, bepakoltunk, akkor jön a legjobb rész. 21 óra Németország-Argentína vb-döntő. Remélem nyernek, de megfogadtam, hogy nem élem bele magam most, mert két éve meg voltam róla győződve, hogy Európa-bajnokok lesznek, és mikor kiestek, összetört a szívem. Most nem posztoltam semmit fb-ra, csak itt Nektek lelkesedtem, és ki is tartok erre a kis időre. A körmöm olyan, amilyennek lennie kell, még egyszer újrafestem, és mehet a meccs. 

Én szeretnék elmenni valahová megnézni, hogy ne csak itthon nézzük hárman, de nem vagyunk túl járatosak az itteni kocsmákban vagy bárokban, meglátjuk hova sikerül beférni egyáltalán. Lehet, ha a németek vb-döntőt játszanak, nem lesz túl sok szabad beülős hely.

A kölyköket sajnálom itt hagyni, de jó kezekben lesznek a "nagypapival". :D 

2 megjegyzés: