2014. július 2., szerda

Nem gondoltam, hogy vissza akarok majd menni, a tengeren hajókázás után, de úgy tűnik, már elfelejtettem a babám vállán szorongást 2 órán át, mert ez tűnt az egyetlen stabil pontnak, az állandó szédülést, a körülöttem hányó embereket, ahogy dobál minket össze-vissza a tenger. 

De mégis jó lenne újra látni Helgolandot. Beszéltük, hogy legközelebb ott alszunk, minimum 1 éjszakát, mert ez a reggel 9-kor indul a hajó, ha rossz az idő 4 óra az út, majd 16.30-kor már indulunk is vissza, ismét 3.5 óra nem igazán éri meg. Egy nagyobb körsétára volt időnk, meg végigrohantunk pár bolton. 

Ennek a szigetnek az az előnye, hogy minden vám -és áfamentes, vagyis sokkal olcsóbb. Vannak persze korlátozások az alkohol vásárlására, de még így is megéri, mert minden üveg literes, nem 0,7-es. Pl. Absolut vodkát vettünk leárazva 20€ért a Realban, ott 10€ volt. A parfümök hegyekben állnak, 60-100 ml-esek, csak kapkodtam a fejem. 

A sziget gyönyörű, bár az, hogy fúj a szél, nem fedi a valóságot teljesen, mert konkrétan a fülem megfájdult tőle olyan erős és hideg fuvallatok vettek körül. Mondanom sem kell, hogy az őszi kabátomban voltam, és legközelebb sapkát is viszek, az már biztos. 

Mikor ezt megláttam, már sejtenem kellett volna, mire számíthatok:



A többi kép szerintem magáért beszél. Nekem jobban bejönnek az ilyen helyek, mint ahol bikinire kellene vetkőzni, vagy falatnyi ruhácskákat tudnék csak elviselni magamon a melegtől. Észak-Európa mennyire szeretlek. :) Ja, és a sirályok tényleg karnyújtásnyira közel jöttek, mellettünk sétálgattak, és ehhez hasonlók.















5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a hely! Érdekes, hogy mostanában nekem is sokkal jobbna bejön a hűvösebb idő (még nyáron is), biztos öregszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dagi vagyok a túl kevés ruhához, szóval szeretem a hűvösebb időt! :D

      Törlés
    2. Hát én is, de az már régebb óta, mint amióta megszerettem a hűvösebbet :)

      Törlés
  2. újabb német győőőőzelem!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony ám!!!! :) Mondanám, hogy meglepően simán ment, leszámítva a végét, így is van.

      De most a brazilok jönnek, szóval.. hmm de azért hajrá Dland!!! :)

      Törlés