2014. július 25., péntek

Mióta hazajöttem, nem érem utol magam, még az olvasással sem, nemhogy az írással, de azt elmondhatom, hogy csodálatos napokat töltöttünk együtt, gyönyörűséges dolgokat, és helyeket láttam. 

Legszívesebben feltöltenék 100-200 képet is, hogy mindenki láthassa, amit én. Persze ez csak nekem ekkora dolog, mert más is nyaral, és élményeket gyűjt, de számomra ez eddig elképzelhetetlen volt.

Boldog vagyok...

Az útvonal:

Hétfőn kocsival indultunk el. Innen nincs messze, 460 km mindössze, ami a hazaútjaink tekintetében egészen rövid kis utazásnak tekinthető. :)

Sikerült háromszor is olyan durva esőbe keverednünk, hogy nem láttam semmit, de szó szerint semmit a szélvédőn keresztül. 

Nyborgban megálltunk automatát keresni, mert azt hittük a fizetős hídon csak dán koronával lehet fizetni, pedig nem, mert kártyával, euróval, ami jól esik.

Három éjszakát töltöttünk a Koppenhágában, majd csütörtökön tovább utaztunk Malmöbe. Ezt az Öresund hídon lehet a legegyszerűbben megtenni. Alattad a tenger, és közben az egyik országból átmégy egy másikba.

Malmöben két éjszakát maradtunk, egyik nap átmentünk a közeli egyetemi városba Lundba is.

Szombat reggel indultunk vissza, de Észak felé, mert egy egészen másik útvonalon akartunk hazautazni, mint ahogy megérkeztünk. Ez pedig a következő volt. Felautóztunk Helsinborgba, majd egy jóval nagyon komppal, mint amire volt szerencsém felparkolni már egyszer, átkeltünk a tengeren, és ismét Dániában találtuk magunkat, egészen pontosan Helsingörben.

Majd útba ejtettük Hilleröd városának kastélyát egy rövidke sétára.

Ezután rohamtempóban haladtunk tovább, hogy elérjük Rödbyhavn-ben a nagy-nagy hajót, ami még vonatokat is szállít. Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy nagy. :)

Majd kikötöttünk Puttgardenben, és igen, ez már Németország volt. Mondhatnám, hogy hazaértünk, de kellett még 2 óra a kis lakásig, és a kölykökig. Megtoldottuk még egy 1 órás dugóval is az autópályán, de végül este 8 után széles vigyorral vonszoltuk be fáradt testünket az ajtón.

6 megjegyzés:

  1. De jo sok helyen jartal! Biztos szuper lehetett. Mondanom sem kell, de nagyon szeretnem latni a kepeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó volt. Még mindig mosolygok, vagy azóta is, ha eszembe jut egy-egy pillanat.

      Hamarosan jönnek képek is, és még több poszt, ha elkapom a fonalat! :)

      Törlés
  2. De jó! Tölts fel képeket, elhiheted, hogy másnak is érdekes, mert más is szerez élményeket, persze, de azok más élmények :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még kezdő utazó vagyok, és úgy vagyok vele, azt már biztos mindenki látta, csak nekem új. :)

      Töltök fel, és megosztom az élményeket!! :)

      Törlés