2014. július 1., kedd

Tegnap este az első meccs után mégis kifestettem szép fekete-piros-sárgára a körmeimet, nehogy emiatt legyen baj, és majdnem késő lett, komolyan azt hittem, egészen a második gólig, hogy kikapnak a p*ba. (Első gólnál még meg voltam róla győződve, hogy Algéria kiegyenlít, majd a büntetőkkel továbbjut.)

Nem tudom mennyi erejük marad péntekre a franciák ellen, meg a sérült is elég sok, de a körmöm legalább készen van, csak pingálni kell rajta még egy sort.

Van a munkahelyén egy vb-játék, és én is benne vagyok, szerencsére elég erősen a középmezőnyben, az nem fenyeget, hogy nyerjek, de legalább nem vagyok utolsó, az kínos lenne neki (is). A délutáni meccsnek viszont nem csak a résztvevőit, hanem még az eredményét is eltaláltam, jönnek a pontocskák. :)

A kollégája barátnője mondjuk úgy, nem igazán ért a focihoz, a hétvégi grillezésen elmesélte neki, hogy azt hitte mindig meg kell tippelni a győztest, döntetlen nem lehet a csoportkörben, és a brazil-chilén nem értette, mire fel van ennyi 11-es egymás után, édes, nem? Ehhez képest a céges játékon benne van az első 8-ban!!! Egyébként -mein M elmondása alapján - kedves, és nem tűnt általánosságban is butának, csak ebben a kérdésben küzd némi hiányossággal. :)

18 megjegyzés:

  1. Ó, nekem egy percig nem volt kérdés, hogy győznek.
    Jól játszott Algéria, de azért a végefelé igenis kiütközött a rutin, halleluja.
    Tegnap nem volt szerencsés napjuk, megannyi helyzet, töketlenkedés, de még így is uralták a meccset szerintem.
    A péntektől már jobban félek, de azért remélek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ha az első félidőben Neuer nem söpröget, akkor végük lett volna, ha bekapnak egy gólt. Fizikai fölényük a hosszabbításban jött át, de már nekik se volt sokkal több erejük.

      A franciák játékstílusa szerintem jobban fekszik nekik, én attól tartok, hogy ez a meccs nagyon sokat kivett belőlük, és nem tudok, ki játékképes még egyáltalán..

      De ez azért vicces, két lány fociról beszélget :D :D :D

      Törlés
    2. Jó, hát nem véletlenül lett a meccs embere, de azért emlékezzünk csak Oliver Kahn-ra, neki is sokat köszönhetett anno a futballszerető nép.

      A játtékképesség miatt ne aggódj, se Klose, se Podolski nem játszott ;)

      Egyébként meg nem az a vicces, hogy két (ill. több) lány fociról beszélget, hanem az, hogy nem arról, ki a legszexibb :D

      Törlés
    3. Oli! :D

      Podolski elvileg sérült, ahogy Hummels is, és most már Mustafi is, bár őt inkább hagyjuk; Mats érezhetően hiányzott a védelemből, ezért kellett Neuer is..

      Neuer volt a legszexibb, de mióta meghalt (:(( ) a róla elnevezett macskám, és egyre jobban megcsömörlök a Bayerntől, mint csapattól, eltávolodtunk :D

      A külsejük egyébként teljesen hidegen hagy, a nyilatkozatok már annál kevésbé, olyan jókat röhögök néha egy-egy megszólaláson, már akit értek, persze.

      Szerintem aki ért nőként egy kicsit a focihoz, máris nem a külsejükkel foglalkozik, bár ami szép, az szép, ami meg nem, az Özil :D :D :D

      Törlés
    4. Na igen, pont Özil-en mosolyogtunk Apival, hogy milyen csúnya szegény. Na nem mintha ebből neki bármi gondja lenne az életben... gondolom én!

      Nekem nincs crush-om a csapatban (csak Löw volt, míg meg nem tudtam, amit), de korábban Ballack fanatikus voltam, és hát vessetek a mókusok elé, de nekem Oli is bejött.
      Fura ízlésem van :D

      Törlés
    5. Én odavagyok Löw-ért.. (nekem most két dolog jut eszembe, amit megtudhattál, az egyik a pletyi, h nem véletlenül néz ki olyan jól, és nem csak a Nivea krém, amit használ ;) a másik pedig az orrtúrás.. melyik? az első engem teljesen hidegen hagy.. a másikat meg nem láttam.. :D)

      Oli meg Schweini nekem ugyanaz a kaptafa: mintha bárddal faragták volna az arcukat.. nem bejövős, de Schweinsteiger nagyon jó, és a tegnapi után benne se vagyok biztos, h játszani tud.. huh Ballack nagyon-nagyon-nagyon nem... :D

      Törlés
    6. Igen, Löw kapcsán leforrázott a hír, hogy nincs esélyem nála :D Na ezért került ki a kübliből, mert feleslegesen bajonganék.

      Imádom a bárddal faragott arcú embereket, jó is a megfogalmazásod :)
      Ballackot már én se értem, de fogjuk fel úgy, hogy akkoriban még fiatal lányka voltam, és a sötét hajú fiúk rajongója.

      Törlés
    7. Engem nem érdekel mit csinál és kivel, akkor is awww!

      Leadtak róla egy videót, hogy lett egyre vizesebb és szexibb az Usa elleni meccsen az esőben... ohhh :D

      De ez nem csak egy pletyka, amit valaki lenyomott a Bildnek?

      Schürrlenek is nagyon német feje van.. :D De ő mondjuk mint Müller, olyan szomszéd gyerek.. Tegnap a kommentátor "az izom nélküli férfi"nek nevezte Müllert, itt fetrengtünk.. :D

      Törlés
    8. Nos, fogalmam sincs, de ez egy olyan pletyka, amit mindenki tényként kezel, és ez alapján is vélekednek róla sokan.

      Na, azt viszont "sajnálom", hogy lemaradok a német nyelvű közvetítésekről. Biztos más a hangulata.

      Törlés
    9. nem emlékszem olyan meccsre,amin ne túrta volna az orrát:-)kicsit kontrasztos a szép fehér ingjével meg az elszánt tekintetével. Ez a bárddal faragott arcú kifejezés nagyon találó,de nekem is tetszenek.

      Törlés
    10. Biztos viszket az nózija ha ideges :D

      Itt nagyon imádják ezzel együtt is! :)

      Törlés
  2. én a hosszabbítást már nem néztem meg, de vagy 4szer felkeltem éjszaka, hajnalban és ahogy visszaludtam mindig azt álmodtam, h megnéztem, mi lett az eredmény és hogy algéria nyert. de végig tudtam, h az nem leeht. annak ellenére, h valljuk be, elég jók voltak ők is és kb. algéria is megérdemelte volna a továbbjutást. én régen, még barthez idejében imádtam a franciákat, de most annyi nigger játszik a csapatban, h csak kapkodom a fejem. és nem jók annyira sztem. a németeknek van néhány bevált taktikája (ami tegnap pont nem jött be sokszor :D), szóval hajrááá, N.O.!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én M-em már félig aludt közben, kicsit én is.

      Algéria nagyon, de nagyon jó volt, és annak ellenére, hogy a németeknek drukkolok (akik jóslatom szerint az elődöntőben veszítenek majd, ahogy mindig szinte..), megérdemelték volna, hogy nyerjenek.

      Hát igen, a 98-as francia csapat, meg még a 2000es is..

      Minden ország válogatottjába az utánpótlás egyértelműen a bevándorlók közül kerül ki... engem csak az zavar, hogy kell az állampolgárság, de a haza meg, nem? vagy énekeld azt a himnuszt, vagy ott játsszál, ahol énekelsz is.. tudom, nagyon leegyszerűsítem, de így gondolom...

      Törlés
    2. Na hát igen, a német csapat se "német" :D

      Törlés
  3. Nem rossz ez a francia csapat sem,bár kicsit jellegtelenek,nincs igazán olyan játékos,főleg nem több,aki fazont adna a csapatnak.Leginkább a középpályáról hiányzik nekem.Ugyanez a bajom a brazilokkal,Neymar nélkül nem jutottak volna idáig.Barthezt én nem tartottam túlzottan jó kapusnak,bravúrkapusnak inkább,akiben folyamatosan benne volt a baki lehetősége,nem igazán tudott szerintem egy kb.mindig megbîzható átlagot hozni.Én a németeknek és a hollandoknak drukkolok régóta,bár a hollandok az előző eb-n vagy vb-n ritka antipatikusak voltak. Viszont nem tudom,hogy csak nekem-e,de iszonyatosan zavaró a "niggerezés".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akiről beszélsz, az Ribéry lenne, aki röviddel a vb előtt sérült le, mint Reus is, érte is hihetetlenül kár.. :/

      Én imádom a bravúrkapusokat, akik sok mindent csinálnak, söprögetnek, kijönnek a 16oson túlra, büntetőt rúgnak.. ahh

      Nem szeretem a hollandokat, valamiért különösen Robbent nem.. De a negyeddöntőig jósoltam őket ettől függetlenül...

      A néger szó használata az én szememben távolról sem niggerezés, én mondom pl., de nem "úgy" értem; nyilvánosan természetesen nem; ez az ország őrületesen toleráns, legalábbis amit itt az északi részeken tapasztalok..

      Törlés
  4. Jó,de a hozzászólásban konkrétan az van, hogy "annyi nigger játszik a csapatban".Nem szeretem az álságos,szônyegalásöprős polkorrektséget,de nekem itt bántónak hatott,de nem tudom,zsofff pont hogy gondolta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy értette, én csak a saját véleményemet írtam le..

      Törlés