2014. október 21., kedd

A gyönyörű, barackszínű, vizsgázós outfithez szánt blúzomat, amit ráadásul kézzel mostam ki, belefújta a szél az erkély egyik pocsolyájába. Ja, mert esik is. Kezdhettem elölről.

Legalább szép ruhában megyek. Azt hiszem most megvan az érzés, és nem menekülök el. 

*

Ma este koncertre megyünk. Még soha nem voltunk ilyen helyen, fel sem merült. Él bennem a gyanú, hogy csak azért akarja, mert osztrák a zenekar. :D

Kreisky. Ismeri valaki? 

Egyáltalán nem vagyok koncertes. Utoljára talán 7 éve voltam, vagy még több. Egy régi bunkerből alakították ki egyébként a helyet, és a neve Übel & Gefährlich. Remélem egyik se lesz. :D

Mit vegyek fel egyáltalán? Nem akarok túlöltözni, de táskát mindenképp vinnem kell pl. Mi van, ha vékonyan öltözök, ha megdöglök a melegtől, ha nem tudom letenni még a kabátomat se? 

Így szórakozok én. Egyből szorongani kezdtem. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése