2014. október 13., hétfő

Három napig egyedül vagyok. :( 

Na jó, persze a kölykök itt vannak. Kompenzálásként csináltam magamnak lencsefőzeléket, ami nagyon jó lett (nem szokásom ezt érezni a saját főztömmel kapcsolatban..), cserébe leégettem a nyelvem nagy részét.

A szokásos vasárnap esti, családi skype-beszélgetést áttettük mára, és anyuval nyomtuk vagy két és fél órán keresztül, bár ehhez Tesóm is kell, a szüleim nem tudják kezelni a számítógépet. Megtudtam, hogy anya olyannyira meg van győzve a decemberi látogatásukról, hogy kijelentette, mindenképp jön, apu nem is kell hozzá. :)

Egyelőre nem tudja, mikor megyek pontosan haza, azt sem, hogy kétszer, az okát végképp nem ismeri. Erről még nem akarok beszélni. Úgy tervezem: a második hazaút után elhozom magammal, valószínű repülünk. :D Visszafelé viszont vonatoznia kellene, de akkor első osztályra veszek jegyet neki, ott kevesebben vannak, és kényelmesebben tud ülni a rossz hátával, derekával. Bár a 14 óra így sem lesz kevesebb.

Az a gond ezzel, hogy nem beszél másik nyelvet, és nem merem csak úgy otthagyni a repülőtéren két órával indulás előtt, egyedül. Értem én, hogy biztonsági okokból nem lehet bemenni, ha nem repül az ember, de ez nekünk nagyon nem jó így.

Meglátjuk.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nyugodtan merd otthagyni, nem lehet semmi gond, a reptéri jelzések teljesen egyértelműek, de biztos vagyok benne, hogy ha valami gondja lenne, akkor lesz aki segíteni tud neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Életében nem járt még ilyen helyen, ismerem őt, kétlem, hogy menne neki. Tudod, az én családom egy faluban él, és nem szoktak utazni.

      Őszintén szólva én is el voltam veszve kicsit a reptéren, szégyen, nem szégyen.

      Az itteni reptérről kellene egyedül hazautaznia.. Nem tudom, ki tudna segíteni neki magyarul...

      Még kitaláljuk! :)

      Törlés