2014. október 2., csütörtök

A holnap itt nemzeti ünnep, ezért ismét nekivágunk Dániának, de csak erre a napra, és csak Legolandig visz az út. Azt se tudtam, hogy ilyen van, de valaki(!) meg akarja nézni, szóval felkelek 5-kor, hogy a négy napra lezárt kereszteződés miatt kerülő úton lehetőleg dugó nélkül elérjük az autópályát. 

Ez 5 percre lenne innen, de így lesz vagy 20. Nem mintha ott nem lenne tele minden útépítéssel. Azt még nem kérdeztem, de gondolom nem azzal a kocsival megyünk, amit én is tudok vezetni, és mivel 3-3,5 óra az út, viszek könyvet.

Mondtam már, hogy utálom a sportautókat? Szinte belefekszem, összenyomódik a hasam, alig látok ki, olyan érzésem van, mintha a földön ülnék, ááá. Vezetni ezeket meg végképp nincs kedvem. Viszek könyvet, mondom én.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése