2016. február 5., péntek


Apukám kiakadt, mert a kedves szolgáltató kikapta az otthoni tévécsomagból az Eurosport2-t. Az a mindene, foci ugye, érthető. Ehelytt a drágák kreáltak egy minicsomagot, amit szintén megrendelhetsz kiegészítőként, hát nem nagyszerű? Miután beléptem arra is rájöttem, hogy "elavultak" a szolgáltatásaink, már a hűségidőnk se hosszabbítható. Még jó, h decemberben telefonon beszéltem valakivel tőlük, hogy hangolja össze mindet, addig a 2 éveink össze-vissza kezdődtek, persze minden ok, a nagy lófaszt, már bocsánat. 

Most bezzeg csak bizonyos csomagokat enged változtatni, csak a k. drágákra természetesen, és ki az a nemnormális, aki a nagy ide-oda kattintgatás közben szépen megrendelt valamit? Na ki? Bizony én. Most azt se tudom egyáltalán mit sikerült, ezt de meg fogják köszönni nekem. Naná többe kerül, mindig az az első kérdés, mennyi; huh jajj nekem. Az egészet onnan vettem, észre, hogy később kiírta: már folyamatban a szolgáltatás-váltás. És a sportcsatorna még benne sincs. :(

2 megjegyzés:

  1. és nem lehet valahogyan lemondani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt online ügyeskedtem össze, és már ott is van az új szerződés egy dok.ban, 2 éves hűségnyilatkozatunk is lett, de még a régiek szerepelnek a szolgáltatások közt, még nem hatályos. Mindent áttúrtam. A régiek viszont elavultak voltak, nem lehetett már hosszabbítani se velük, tesóm azzal vigasztalt, h ígyis-úgyis meg kellett volna változtatni. Csak az eurosport2 meglenne legalább, szép öngólt rúgtam, és még el se mondtam, bár a szüleim úgyse értenek ezekből egy kukkot se akármit is mondok, csak az a lényeg, mennyit kell fizetni, és mostantól nekem köszönhetően többet.. :/

      Törlés