2016. február 1., hétfő

Közben vannak mindenféle esküvős dolgok is, pl. elvileg a vacsorát már megrendeltem, vegetáriánus is, meg gluténmentes meg ami még kell; a tortát is kitaláltam, milyen ízű, melyik íz legyen a melyik mentes stb. Úgy néz ki találtam egy németül is beszélő ceremóniamestert, menetközben rájöttem, nem tudom terelgetni a népet két nyelven, ha nem akarok folyton egy mikrofont szorongatni, vagy kiabálni, arról már ne is beszéljünk, ha ott se vagyok.

Még mindig elég dagadt vagyok, ez megnehezíti a ruhakérdést, ami Damoklész kardjaként lebeg felettem, az idő meg halad. Nem ez a kedvenc részem. 

Nagyon nehezen, és félve fogadom el, hogy ez valóban megtörténik, az utolsó reggelig kételkedni fogok, azt hiszem. Ne értsetek félre, nem M a kételkedés oka, az se kérdés, akarok-e a felesége lenni, ezekben 100%-ig biztos vagyok. Csak ez a mi van, ha addig még történik valami, olyan messze van és mégis olyan közel. Maga a tény is hihetetlen, engem feleségül vesz valaki, nekem esküvőm lesz. Én leszek az, ott középen.

Meg ez a rengeteg intéznivaló, a családi állapot igazolásom elvileg már készül, amit majd jól lefordíttatunk a születési anyakönyvi kivonatommal együtt, és benyújtjuk az összes többi papírral, remélem nem találnak ki újat addig. 

Szinte biztos vagyok benne, több olyan dolog is van, amire még csak nem is gondoltam, eszembe se jutott, pedig tök egyértelmű. Tippeljünk, mi lesz az?!

12 megjegyzés:

  1. Ne aggódj! December 19-én volt az esküvőnk, október második felében kezdtük (!!!) el szervezni.És minden okés volt. És én se vagyok nádszálkarcsú, mégis lett ruha, varrattam.
    Nyugi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jobban belegondolok a ruha egy egészen kis probléma a többi mellett. :D

      Biztosan lesz, csak ezt még nem látom.

      Törlés
    2. Én a nteről kinéztem egy fazont, egy típust, ami tetszett. Besétáltam a munkahelyemhez legközelebb eső olyan esküvői szalonba, ahol varrnak is. Megmutattam a képeket, kiválasztottuk az anyagot, méretet vettek....és kész. Nem is volt próbálgatás. Ja, az én "halmozott hátrányom" az volt, hogy a 2014. nyári eljegyzést követően addig halogattuk az esküvőt, hogy bekopogott a gólya, így még a növekvő poci is determinálta a ruhát.

      Törlés
    3. Itt nincs baba, csak kis betegségek (pm., Ir, pcos) meg nagy lustaság. :)

      Próbálgatni egyébként is utálok, nem vagyunk jóban a testemmel, az meg h még bámulnak is, na igen. Az ár is bejátszik, itt sokba kerülne a varratás, azt se tudom, hova menjek. halogatom tovább, az a biztos. :D

      Törlés
  2. Sztem se félj a ruhától, és igen, lehet, hogy egyszerűbb varratni. Én azt gondolom, hogy felesleges valami drasztikus fogyókúrába fogni, és magadra erőltetni valami csilli-villi ruhát. Inkább próbáld sztem megtalálni azt a fazont, amiben jól érzed magad (sztem ez a legfontosabb, egész nap abban leszel, esetleg később menyecske ruhában) és nem feszengsz a ruha miatt is. Lesz elég stressz ezen kívül is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nem, semmi drasztikus fogyókúra, az hülyeség, a (IR) diétámat kell tartanom, és sokat tornáznom.

      Csak egyetlen egy fazon van, amit el tudom képzelni, semmi királylány és hasonlók. :) De nincs kedvem elmenni valahová próbálgatni, az nagyon nem én vagyok. Rendelésen gondolkodom, de az meg lehet nagy butaság. Itt egyedül is vagyok, és nem is láttam még olyan otthoni oldalakon ami tetszene.

      Törlés
    2. Nem ismerem nagyon ezeket a rendelős oldalakat (főleg nem Németo.-ban), de én ott paráznék attól, hogy nem jó a méret, meg irtó csalóka, hogy persze a modell XS-es, és rajta jól néz ki, de vajon M-L-XL-esben is?
      Ha esetleg van olyan, hogy be tudod írni a mindenféle méreteidet, az lehet jó, de asszem a menyasszonyi ruhánál nem lehet megúszni, hogy felvegye az ember... (durva, de még az is tud számítani, hogy fehér vagy tört fehér a színe... én hagytam ott ruhát anno azért, mert nem volt ok... pedig ez tényleg apróság a mérethez meg a fazonhoz képest...)

      Törlés
    3. Böngészem már egy ideje, elég sok segítséget adnak a méretekhez, mit hol kell megmérni, az alapján varrják meg, ha jól értettem, de még át kell olvassam párszor, nehogy valamit félreértsek.

      Azzal nyugtatom magam, hogy erre még van időm, a többi elintézendő/megoldandó dologhoz képest csak egy apróság. Másnak ez a legfontosabb, nekem a fontossági sor végén kullog. De azért megnyugtatna, ha fogynék végre.

      Törlés
    4. Wish-ről rendelt ruhám csodaszép volt, kényelmes és pont jó. Más kérdés, hogy mégsem abban esküdtem. Szerintem, ha tudod mi állna jól és pontosan tudod a méreteidet, akkor nagyot nem hibázhatsz.

      Törlés
    5. Egy zsák állna jól. :D A méreteim nagyon gyorsan változnak, sajnos. Egy fazon van, amit szeretnék, más el se tudok képzelni, mert nem tetszenek, ez is gond. Hajlok a rendelésre, és azzal nyugtatom magam, h még van időm.

      Törlés
  3. engem felkúrt annak idején a próbálgatás. odamentem a 164 cm-emmel és a nem modell alkatommal a szalonba és rám adták a ruhákat, amik rövidek voltak rá, viszont mellben nem értek. nem is értem az ilyet, nyilván mindegyikben szarul éreztem magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem minden próbálgatás felkúr. :D A ruhák főleg. 3 kg, és már valami nem jó. Én is kb ilyen magas (alacsony?) vagyok, meg láttál is már, na arra most dobjál egy 15-öt még. A lábam túl rövid a vállam brutál széles, hozzá olyan hátam van, hogy csak úgy kapja magára az anyagot. :D

      Már a gondolattól ideges leszek, h egy szalonban öltözködjek, itt meg senki nincs aki eljönne velem.

      Törlés