2016. február 18., csütörtök

Egy ideje már keressük a dalokat. Igen, arra a napra. Mindkettőnknek tetszenie kell, a magyar szövegű M miatt egyáltalán nem játszik, és még nem jutottunk dűlőre. 

Nagyon kíváncsi lennék, ti mit választottatok/ mit választanátok, és miért?

Van egy ehhez kapcsolódó történetem is. M húga megkérdezte - nem is kétlem, jó szándék vezette - akarjuk-e, hogy a kis kórusa énekeljen. Ő ugyanis énekel, klasszikus zenét, és az ő polgári esküvőjükön az egyik lány dalolt. Feltűnt a lány a sarokban mikor bementünk a terembe, de nem gondoltam semmire, azt hittem segít a ceremónia lebonyolításában, behozza a pezsgőt, akármi. Ezért amikor első alkalommal felvisított egy áriát nagyjából másfél méterre a hátam mögött, azt hittem eldobom a táskámat. :D Enyhén szólva is váratlanul ért, és sajnos a legkevésbé sem tetszett. Elújságoltam M-nek is, és ő az anyjukat sejti emögött, ő a nagy operarajongó, az esküvőről meg mindig vannak elképzelései (tudjátok jelentéktelen apróságoknak a nagy feneket kerítés), és a húga meg is érvelte, hogy az élőzene az igazi. Na igen, ha az ember azt akarja, és igen élő lenne a legjobb, de a Queen-ből már csak két tag játszik, úgy meg nem az igazi az I was born to love you. 

Udvariasan hárítottam, M sem szeretné szerencsére, a hárítást is kedvesen "rám bízta". Tartok viszont tőle, hogy március elején egy nagyobb nyomás alá kerülünk emiatt (is). Rendezünk egy egyhetes, két országos ámokfutást, és elintézünk mindent, amihez mindenképpen ketten kellünk. M szerint nem szabad egyedül hagynom őt a szüleivel, egyszerre kell vécére is mennünk, mert ő a gyengébb, és ha lemarad a hordától, elveszett. :D 

Tőlem nem idegenek a klasszikus, régi romantikus dalok, szeretem őket, egy ideje válogatok, és nem tudom nem elbőgni magam, ahogy elképzelem a bevonulásunkat. Úgyis csak annyit értek az egészből, már a tavalyinál is teljesen elvesztem, kínos lesz, ha nem tudom, mikor kell igent mondani. :D

29 megjegyzés:

  1. Nekunk a bevonulo zene a rammstein ohne dich-je volt, en imadom a nyelvet, de a tobbiekre valo tekintettel at instrumental valtozatot valasztottuk. Szulokoszontonel ozzy mama im coming home, anyakonyv alairasmor johnny cash ring of fire, de az se eredetiben hanem valami spiritof soul vagy nemtom milyen -utolag utana neztem, vallasi zenet jatszo-egyuttes feldolgozasaban, ds tok jo volt, sztem. A queen amugy nagyon jol hangzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek közös választások voltak egyébként? Ennyire közös az ízlésetek? Tök jók, amúgy.

      Nekem bevonulónak nagyon tetszene a Queen, M sincs nagyon ellene, de úgy érzem nem az az igazi.

      Ha poénra lehetne venni, benyomnánk egy Vangelis Paradicsom meghódítását, abban aztán van bevonulás, diadal, minden amit akarsz. :D

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Es nem lehet poenra venni? Tudom, kozhely, de a ti eskitek. De oke, tudom, ez nem ilyen egyszeru.
      Igen, ezek kozos valasztasok voltak, M azota ujra es ujra meghallgatja a zeneket, van eskizenek albumunk ^^. Apropo, itthon varakozo zene meg gratulacios zene is kellett, ja es a gyuruhuzas alatt is volt zenenk. Amugy igen, ez nem 5 perces mutatvany, kivalasztani mind es olyan minosegben megtalalni, h az jo legyen. :)

      Törlés
    4. Én arra venném, bár nem hiszem h bárki nevetve rajtunk kívül, és a polgárin nem lesznek sokan, nem találnánk meg a közönséget hozzá. :) Én anyukám is majd jön ezzel, h ez nem való esküvőre, M anyja meg azt nyomná a nyakunkba, ami a lányáén is volt, de minket kiver tőle a hideg, nem érezzük úgy, hogy az opera, vagy mittudomén mi volt fejezné azt amit mi akarunk. Te is tudod, h ez a dehát a mi esküvőnk csak egy mítosz, az is a miénk lehet, amit majd mindenki hozzánk vág, h de így meg de úgy.

      A te M-ed meg hát aww, tök cuki, meghallgatja újra meg újra. :))

      Törlés
    5. Már miert volna mítosz? Tényleg a ti esküvőtök. A mienkbe senki nem szolt bele, egy elemébe se, egyszerűen annyira evidens volt minden részről, és mondták is, hogy"a ti esküvőtök fiam/lányom, úgy csináljátok, ahogy akarjátok".
      35-39 évesek vagyunk, mi fizetjük, stb.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Öööööö, izé......biztos ciki, de mi nem választottunk külön dalokat, nekünk nagyon megfelelt a klasszikus házassági induló. Így is könnyek gyűltek a szemembe, amint beléptünk, mert ez a dallam annyira esküvős, és ezt nem tudom jobban mondani. A szülőköszöntés és egyebek alatt nem is tudom, szólt-e valami, valahogy akkor és ott ilyenekre eszembe nem jutott figyelni:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi se ciki. A tiétek, úgy akartátok, ettől jöttek a könnyek, a meghatódás. :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Én az ilyen stílusban is benne lennék. Sőt csak 25 évnél idősebb zenékben gondolkodunk, bár lehet a 25 éves még óvodás is az ötleteinkhez képest. :D

      M szerint mikor kivonulunk szólhatna Sinatratól a My way :D

      Törlés
    2. Amúgy meg az I've got you under my skin ;)

      Törlés
    3. Most meghallgattam, címről nem tudtam, és tök jó. :)

      Törlés
    4. Nekünk is egy Sinatra volt a háromból, a Fly my to the moon című. A másik a Beatles-től az I will, a 3. nem játszik, mert magyar :)

      Törlés
    5. Már rég írtál, kezdtem aggódni. Azért engem érdekel mi volt a 3. Beatles, Sinatra klasszikus, ebbe az irányba (is) hajlok. Per pillanat mindenfelé. :D

      Törlés
    6. Olvaslak ám mindig, csak ritkábban kommentelek :) A 3. egy Cserháti Zsuzsa dal volt, ő volt Anyukám kedvence és bár a szövege nem teljesen illik az alkalomhoz, én ragaszkodtam hozzá, mert így egy kicsit olyan volt, mintha ő is ott lett volna :(

      Törlés
  5. Nekünk Vangelis :Tüzszekerek c film zeneje ment a gratulacio alatt.A vege,amikor futnak a tengerparton.A többire nem emlekszem,most lesz 25 eve:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is egy szép dal. :) 25 év, huh, nem semmi, gratulálok hozzá. Remélem mi is elérjük ezt a számot egyszer. :)

      Törlés
    2. Köszönöm:-) Kivanom nektek is hogy legyetek boldogsagban sokaig együtt.

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönjük. :)

      Törlés
  6. nekünk a csók alatt a kisstől az i was made for lovin you ment. én szerettem volna, ha úgy igazán dübörög, de ezt elfelejtettük egyeztetni a hangtechnika kezelőjével, úgyhogy csak ilyen egész halk, andalító aláfestőzene lett belőle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Menő! :D M húga szerint ott csak 3 dalt kell választani, bevonulót, gyűrűcserénél, meg a végén, de az nem a kivonulás még. Csókos nincs. :D

      De ti akkor is tudtátok, h dübörög. ;)

      Törlés
    2. az anyakönyvvezető azt mondta, lehet választani bevonulós zenét (az a nászinduló volt), meg aláfestést a csóknak, és ennyi. a gyűrűcserénél beszélni kellett

      Törlés
  7. Munchener Freiheit: Ohne dich?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nagyon rátapintottál, még a nagyon elején küldte nekem ezt a dalt, és eléggé bennem maradt, ez volt az első jelöltünk, de talán túl kitschig.. hozzá húz a szívem mégis, csak jöjjön haza, most már megbeszéljük végleg. :D

      Törlés
  8. Hat en imadom, es ezt meg a legtobb ferfi gyomra is beveszi, szoval nem kitschiiiiig! Plane ha meg jelentese is van ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, a 70-es, 80-as éveket itt is megtaláltam magamnak. :) Most nagyon pörgök ezen, bár nem bevonulónak, hanem mondjuk gyűrűváltáshoz. Nekünk csak 3 zene van elvileg.

      Törlés
  9. https://www.youtube.com/watch?v=9mvwixfhv9g ? :D biztos van németül is.

    nekem még mindig a sims building mode zene tetszik a legjobban, bár elképzelhetőnek tartok egy billy idol white weddinget is, mondjuk nem tudok róla h lenne a közeljövőben esküvőm de nem árt felkészültnek lenni :D

    VálaszTörlés
  10. nem tudom, pontosan milyen helyzetre kell, de nyáron voltam egy esküvőn. én nem vagyok nagyon elérzékenyülős típus, de a gyűrűcserénél a pár egyik gyönyörű hangú ismerőse énekelte egyszál magában a Hallelujah!-t. nagyon bőgtem. amúgy a Jeff Buckley-féle a kedvenc verzióm belőle. nekem nagy kedvenc még az Angel Gabriel is a Lamb-től.

    VálaszTörlés