2016. augusztus 18., csütörtök

Meg is érkeztünk közben. A szobánk nagyon szép, szavam se lehet. A fürdőszobát egy az egyben elfogadnám a jövőbeni házunkba olyan igényesen néz ki, még hajszárító (az eddigiekben ez nem volt, nekem újdonság), és sminktükör is van, a másik oldalán azt is megnézhettem milyen brutál csúnya az arcom. Nem kellett volna. Kell egy ilyen tükör otthonra, majd nyomkodok. 

M ágynak dőlt, ahogy felértünk, mi így nyaralunk, én meg elhoztam a laptopomat, mondjam tovább? Mondjuk ezzel nem tettem rosszat, mert a telefonom nem akarja a netet igazán elkapni, szórakozik már egy ideje.

Azért remélem még nem esik az eső, és kijutunk még ma a szobából is. Én szívem szerint bicikliznék. Holnapra megegyeztünk egy kis strandolásban, nem mondhatjátok, hogy nem próbálkozom. Lányfürdőnaci és tankini, ezek takarnak a legtöbbet, a tengerbe nem biztos, hogy belemegyek. Azt mondtam, hogy nem is tudok úszni? De nem csak ezért idegenkedem tőle, fertőzések, mik úszkálnak ott, és egyéb hasonló gondolatok.. Mentségemre legyen szólva, hogy sosem voltunk az a strandoló család, vagy nyaraló, vagy bárhova elmenő.. életemben nem láttam még a Balatont se; én később nem akartam ilyen helyekre menni a külsőm miatt, és itt is vagyunk. Holnap úgy megyek strandra, mint aki még soha nem volt.  :D

"Legrosszabb" esetben olvasok egy ilyenben:



Meg vagyunk őrülve ezekért, kell egy ilyen a házunkba, majd egyszer.

7 megjegyzés:

  1. Óóó, egy ilyen nekem is nagyon kell!

    VálaszTörlés
  2. Erezd magad jol. Ha ugy erzed, mashogy nem megy, akkor tudatosan tegyel erte... magad miatt. Hulye dolog, de ez van. Pusz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikerült. :) Próbálkozom én, csak nem vagyok túl erős, nem tanultam meg kordában tartani az érzéseimet, ahogy normális felnőtt emberek szokták, villámgyorsan szétcsúszok.

      Igyekszem :*

      Törlés
  3. Tengervíztől nem hiszem, hogy bármilyen fertőzést elkapsz, strandokon nagyobb esélyed van rá. Jó szórakozást! M-nek jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van mindenféle tök felesleges parám, mint ez is.

      Nem lett beteg, csak kidőlt; fáradtság, de azért köszi. :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés