2013. május 12., vasárnap

Az elmúlt 4 nap..

... lábjegyzetekben:

csütörtök:
- egész napos érzelmi hullámvasút ilyen megállókkal, mint a meg akarok halni, mert soha semmi nem lesz jobb, a lelkifurdalásom van, de nagyon szeretlek, és haza akarok menni, szakítsunk, nekem otthon van a helyem és társai
- baromi jó délutáni-kora esti szex
- vodka és sprite
- estére megnyugvás
- éjszaka megnéztem a The Following maradék részeit.. kurvajó!

péntek:
- bevásárlás, Penny és Rewe
- bicikli - illetve autószerelés, főleg én, akinek szó szerint csak annyi van a fejében az autókról, hogy 4 kereke van, és milyen színű
- pezsgő és eperlé
- "Ich möchte ein Spiel spielen"
- éjszakai szex
- és este 6-kor kiderült, h az Anyukám reggel óta kórházban van... én meg 3 országgal és 1270 kilométerrel odébb... :(
- lebeszéltem az összes pénzt Anyukámmal ijedtemben a német kártyámról

szombat:
- sikerül 8 órakor felkelni, ami már magában említésre méltó
- irány a kikötő, ahol hajós találkozó, vagy kikötői születésnap, épp a 824.
- még az odavezető úton durva rosszullét, szédülés, hányinger, de lassan csak jobb lesz
- délután még egy kör mászkálás helyett döglés, szex és meccsnézés
- felhívott Anyukám a magyar számomon a kórházból, hogy már egy kicsit jobban van; én meg nem akartam szólni neki, h így szépen lefolyik a pénz a magyar kártyámról is...örültem, h hallom a hangját
- este pezsgő és eperlé, és a maradék vodka
- éjszakai hosszú nem alvás, és A bukás németül, ami kb. hetedszer is ugyanolyan megrázó

vasárnap:
- reggel teljesen kikészülve ébredés 9-kor nagyon rossz hangulatban
- kikötő még egyszer, én hisztis, morgós picsaként
- esett az eső, rá a szemüvegemre, amitől semmit sem láttam, még jobban felbaszott
- lassan lenyugszik az agyam
- St.Pauli meccs, és még nyertek is; játékosbúcsúztatás több száz plüssállattal.. sok-sok taps.. és végre nem fáztam.. nagyon
- itthon csak döglés, és egy csomó szarságot összeettem: ropit, csokigolyókat, mogyorót, narancsot, csak gratulálni tudok magamnak
- egy szex még jól jönne.. ha már azon ritka napokat élem, h össze is jön

És felváltva nézünk Family Guyt és A simlis és a szendét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése