2013. május 7., kedd

Hétvége 2.

Vasárnap ébredés 8-kor. 20 perccel később indultunk a tervezettnél, szóval  már majdnem jó. Kissé paprikás hangulatban voltam, mert úgy éreztem, semmi sincs jó helyen, ő meg csak vár rám, pedig gyorsíthatna a készülődés folyamatán. Leküldtem az autóhoz, hozza fel a garázsból, állítsa be a gps.-t, addig is haladunk. Erre fent hagyta a gpst, és mire én leértem, még csak akkor jött fel a garázsból, pedig legalább kétszer pisiltem, pakoltam stb. 

Alapjáraton ügyes és hatékony, de néha nagyon el tud veszni a részletekben. :)

Az első úticél Flensburg volt, amiről a magyar Wikipedián csak annyit találtam, hogy itt volt az utolsó náci kormány székhelye '45 májusában. A dán határtól  7-8 km.re van. Kikötő, Ostsee (alias Balti-tenger), sok-sok hajó, és szépséges épület. Szinte minden dánul is ki van írva. Eleinte kissé unalmas városnak tűnt, leszámítva a tengert, de utána gyönyörűségeket találtunk. 

Pár fotó:







Ezt a szokást nem tudtuk mire vélni. Mentünk végig az utcán, és rengeteg cipő volt így kiakasztgatva. 







Tengerpart és kikötő:










Ez meg én vagyok:




Összesen kb. 6 órát töltöttünk ott. Nem a legszebb város, az emberek finoman szólva is kissé érdekesek, de a kikötő és a part gyönyörű. És még egy hely, ahol jártam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése