2015. január 5., hétfő

A mai utolsó szabadnapján elintéztük a már régóta halasztgatott hűtőszállítást. Fél évet töltött a padláson, majd megint ennyit a pincében, de kitalálta, hogy igazából csak a második 6 hónap ér, mert azóta van meg a családi autó, tehát azelőtt nem voltunk szállítóképesek. :)

Hihetetlen gyorsan ment. Egy hatalmas telep, újrahasznosításra van kitalálva, rengeteg dolgot láttunk, mindent, de mindent gyűjtenek ott, amit csak el lehet képzelni. Természetesen ez is rendkívül szervezett keretek között működik, ezt nagyon szeretem ebben a városban.

Azt mondtam már, hogy életemben csak egyszer voltam az Ikeában? Egyáltalán nem értem, mit szeretnek/szerettek benne olyan sokan. Kifejezetten rosszul éreztem magam ott, de vettünk egy tojásszeletelőt, és egy keverőtálat, nagyjából ennyi volt, ami tetszett, az a rengeteg fehér, brrr. Kitaláltam, hogy nézzük meg a másik áruházat is, meg akarok még ilyen tálat, kisebbet, rá is értünk, gondoltam talán most nem lesznek olyan sokan, ha nem is 100%-ban, de mégis tévedtem, kisebb fajta tömeg kialakult itt-ott. Erre az évre elég is lesz ebből az áruházból szerintem. :)

Ettünk spontán a Jim Blockban, én gombás (ez milyen undorítóan hangzik) hamburgert, ami valami isteni finom volt. Lehet, hogy ebből is több van, de azért elég messze van az ízvilága a Mekitől. Bár már elég sok év eltelt, mikor utoljára ott ettem, lehet változott a minőség. :D

Sajnos gyógyszertárban is jártunk, mert hetek óta fáj a jobb felkarom. Szerintem valami gyulladás miatt, mert kifejezetten lüktet is pár napja. Eddig csak ha felemeltem, de most már ha lógatom, akkor is fáj. Az (is) a baj, hogy mindig elalszom, vagy ráfekszem, vagy olyan pózokban alszok, hogy teljesen elzsibbad. Ez már korábban is volt, néha jajgatva ébredek. A biztonsági öv bekapcsolása, kabát felvétele, vagy a táskám vállra dobása a halálom egy ideje. Mindent a jobb oldalammal csinálok, gondolom elege lett. Elmondtam a lánynak a gyógyszertárban mik a tüneteim, és nagyon meglepett a voltam-e már vele orvosnál kérdéssel. Ez itt ennyire természetes lenne, hogy ha fáj, orvoshoz megyünk? Egy gyulladáscsökkentő, fájdalomcsillapító kenőcsöt kaptam végül, remélem használ, mert már kezd ijesztő lenni, hogy az egész karom el van zsibbadva az ujjhegyeimmel bezárólag.

2 megjegyzés:

  1. pff, ha már zsibbad az ujjhegyekig, akkor nyilván orvos kell! ejnye, te!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem csinálta régóta, és a csajnak nem is mondtam.. ezért kellett a krém, és már sokkal de sokkal jobb, szóval nincs gond! :)

      Törlés