2015. január 16., péntek

Most azt fogjátok gondolni, hogy feleslegesen drámáztam a sütikkel, mert végül mind a három fajtából küldtem. Reggelre a meglehetősen rosszul sikerült krém végrehajtotta a feladatát, és összeragasztotta a kekszeket, vágható lett, a kókuszreszelék se potyogott le, és úgy voltam vele, hogy csak én tudom, hogy kell kinéznie. 

Az utolsó egész finom lett, még hasonlított is az otthonira, ettől tartottam a legkevésbé. A harmadiknak - almás-mákos - is jót tett az éjszaka, egész tűrhető íze lett. Reggel gyorsan feldaraboltam őket, és a nagy részét el is küldtem. 

Állítólag mindenki mindegyikből evett, többször is, és meg is dicsérték. Az igyekezetemet legalábbis. Mondjuk az én M-em elmesélte nekik, hogy egy fél napot töltöttem el ezekkel, így kénytelenek voltak jót mondani. :D

Estére szép rendet raktam, vettem egy kis tortácskát, gyertyát gyújtottam, odakészítettem az ajándékot is az asztalra. Örült mindennek, tetszett neki az óra is. Meg is volt hatva, bár ő elég könnyen meghatódik. Szóval megtettem, amit csak tudtam, hogy örömet szerezzek neki az ő napján.

Majd felöltöztünk csinosan, ez elég nagy nehézséget okozott, mert nincs nagy blézerkészletem, és abból kettőt be se tudtam gombolni, van baj, a harmadik is szűk volt, szóval, fúj, de frissen mosott volt a hajam, és ki voltam sminkelve szépen, ez a kettő így együtt, azért elég ritka, ő pedig elegáns ingbe és pulcsiba bújt, cuki volt. :) Szeretem a kérdést: melyik inget vegyem fel, már repülök is válogatni, imádom az ingeket és a nyakkendőket, rajta meg pláne. :)  

Az étterem a kikötőben van, és mint kiderült élőzenére vacsorázunk. Nagyon tetszett, a falusi gyomromnak is ízlett az étel, ami zsákbamacska volt, matjes nevű halat ettem. A készülődés, sőt még az oda-vissza út is hosszabb volt, mint az ott töltött idő, de azért jól éreztük magunkat.

Ilyenkor ébren kell maradni éjfélig (sőt előző este is, amikor elüti az óra a 0:01-et :D), hogy kiélvezhesse a szülinapját az utolsó másodpercig, ezért miután hazaértünk, még megnéztünk egy Walking Dead részt, mert az olyan romantisch. :)

2 megjegyzés:

  1. örülök, hogy végül mégis összeálltak a sütik :) a kollégák meg vágjanak is jó képet a dologhoz, biztos vagyok benne, hogy nem mindegyikük barátnője/felesége tett volna bele ennyi időt és törődést (az idegeskedést meg nem kell tudniuk :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is. :)

      igen, mások feleségei valószínűleg el is vannak foglalva, munkával, gyerekkel, én meg minden egyedül is csak ennyi drámával tudtam megoldani, de mindegy is.

      Örült, meghatódott, munkatársak is kajáltak. :D

      Törlés