2015. január 6., kedd

Itt élünk ebben a fantasztikus  városban, ami tele van mindenféle kulturális lehetőséggel, és mi nem használjuk ki. Ezért eldöntöttük, hogy ez ellen tenni kell: érdekes filmeket fogunk nézni, megint megyünk musicalre (sajnos miattam a színház nem annyira jöhet szóba, bár szívem szerint egy könnyebb darabot megpróbálnék...), és ez elég váratlannak tűnhet, de elmegyünk az operába. Tegnap megnéztük a műsort, és azt sem tudtam mit válasszak.

Tény, hogy nem értek hozzá, de legalább szeretnék. Ő elég sokat ismer, mert az énekórájuk kicsit más volt, mint a miénk, nekem is rémlik általánosból ez az, meg amiről esetleg olvastam valamikor, de egyikünk se mondható műveltnek a témában.

Nem igazán tudjuk mit nézzünk meg. Operát, balettet, mindkettőt?

Ezek vannak többek között műsoron a következő hónapokban: Bohémélet, Carmen, Diótörő, Othello, Hamupipőke, Figaro házassága, Szerelmi bájital, A kis hableány, Lucia di Lammermoor stb stb.

Mit válasszunk? 

Olyan jó lesz elegánsan felöltözni. Mit vegyek fel az emberek az operába?  Pontosabban a nők, a pasikat sejtem, mindig ugyanazt, nekik minden sokkal egyszerűbb. :D

4 megjegyzés:

  1. Hat en most iszonyuan irigyellek!

    VálaszTörlés
  2. Mi ugye a Diótörőt néztük meg. Nagyon szomorú, de a többség pólóban meg volt aki mackónadrágban ücsörgött a helyén, vagy mászkált a szünetben. Ráadásul tapsolni se akarnak már, folyton beszélgetnek, röhögnek előadás alatt, vagy pedig a telefonjukon bámulják a fotókat amit az előadásról készítettek... De volt egy lány, aki tényleg báliruhát vett fel, és olyan jó volt így látni, én megdícsértem. Én csak elegánsan öltöztem fel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tervezzük, hogy előtte jól átolvassuk a történetet, hogy biztosan mindent jól értsünk. :D

      Sejtettem, hogy ez megy, mármint az öltözködés terén, de hogy mackónadrág, te jó ég. Szokásos klisé, sok pénz, nulla ízlés gondolom villogni akart vele, hogy ott is járt, de kinek? A többi hasonszőrűnek..? Minek. :(

      Én szégyellem magam, hogy nem vagyok elég művelt ezekhez a dolgokhoz, más bezzeg.

      Szerintem én is csak elegáns leszek, az a minimum, meg báli ruhám sincs, de a lényeg úgy érzem, hogy különlegesebb legyen. :)

      Törlés