2015. január 16., péntek

Unokatesóm ma reggeli levele:

"Szeretnénk meghívni benneteket február 28-án tartandó esküvőnkre, és az azt követő vacsorára. Elnézést, hogy csak most szólunk, de tegnap kaptunk időpontot."

Kellemesnek kellemes a meglepetés, csak kissé rohamtempóban kell intézkednünk. Pár perc gondolkodás után eszembe jutott, természetesen erre a hétre van beosztva ügyeletre. Csak repülővel tudjuk megoldani, pénteken oda, vasárnap vissza. De előtte még keríteni kell valakit, aki elcseréli vele azt a hetet, illetve meg kell kérni a szomszéd nénit is, hogy 3 napig odafigyelne-e kölykökre. 

Szegényeket már előre sajnálom, mert nagyon ki voltak borulva novemberben is, amikor én még nem értem vissza, ő meg elutazott, ezért egy teljes napot, és éjszakát egyedül töltöttek. Finoman szólva nem viselték jól. Amikor megjöttem olyan dühös, kis űzött vadak voltak, szóba se akartak állni velem. :(

Visszatérve az esküvőre: végül is tudtam, hogy össze akarnak házasodni, de időközben a baba is beköszönt, így azt hittem elnapolják a szülés utánra, de egy évbe zsúfoltak mindent, amit terveztek, ház átépítést, babát, esküvőt.

Hétfőn kiderül, tud-e cserélni egyáltalán, csak azután jöhet a jegyrendelés. Remélem sikerül összehozni, mert még soha nem repültünk együtt, bár négy repjegy egyben elég borsos.

A február semmiképp sem lesz unalmas: opera, barátnőm és a barátja jönnek egy hétre, ott minden, ami csak belefér, ők elég rohamtempóban gyűjtik az élményeket hozzánk képest, szerintem elkopik velük a lábam; azután kézilabdameccs, koncert, focimeccs, közös(?) repülős hazaút, avagy háromnapos miniszabi otthon esküvővel. :) 

3 megjegyzés:

  1. hehe:) mi is hasonlóan ügyesen hoztuk össze. Elhatároztuk, hogy összeházasodunk, leszerveztük egy hónappal későbbre, kiküldtük a meghívókat és mindenki azt hitte azért ez a nagy sietség, mert babát várunk. Bár nálunk nem volt - és azóta sincs baba - de örülünk, hogy így egy hónap alatt letudtunk mindent:)

    VálaszTörlés
  2. :) Az emberek még mindig abban élnek, hogy ha valaki gyorsan házasodik, csakis terhes lehet...

    Ez egy álmom, hogy GYORSAN lezavarunk mindent, és kész is. De ez esélytelen. Borzongok az ügyintézés gondolatától is, papírok,azt se tudom, hova menjek elintézni a dolgokat, meg a család, meg minden. Nálunk a legegyszerűbb verzió is nagyon bonyolult, a legszűkebb körben tartandó esetében is.. huh nem is írom tovább.. brr

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hittem, de sikeres csillag együttállásnak lehettünk részesei:) A barátnőm mindent leszervezett, engem csak akkor hívott fel, amikor azt kérdezte meg, hogy mi legyen az uralkodó szín, ezt vagy azt választom stb. Tényleg csak a szűk családot hívtuk meg, ebből lett is nagy sértődés, és mondjuk a szomorú, hogy azóta is tart. 2éve... De mindegy is, az eredeti tervünk az az volt, hogy egy nyaralás alkalmával bemegyünk egy templomba. De a szülők nem engedték..

      Törlés