2015. január 4., vasárnap

Egyelőre a fogadalmaimmal odáig jutottam, hogy elkezdtem németül olvasni. De így már kettőt is megtartok (vagy legalábbis belekezdtem a megtartásukba), mert maga az olvasás is egy közülük.

Belekezdtem a Romy életmű ismételt feldolgozásába is, és tegnap megnéztük a legelső filmjét, ami egy hatalmas ötvenes évekbeli giccsparádé a köbön, de mindenesetre eredeti nyelven (újabb fogadalom: németül tanulni). Mivel már nyolc könyvem is van róla németül, gondoltam összekötöm az érdeklődésemet a szükségessel, és az egyikük lesz az első idegennyelvű könyv, amit elolvasok az utolsó betűig.

Még előtte láttuk a Metropolis című 1927-es némafilmet is, az elveszett kópiákat kommentárokkal pótolták, kicsit furcsa volt, de egyúttal hihetetlen is, mennyi modern, és jövőbelátó alkotásról van szó.

Egy ideje már nézzük, de most erősen rákapcsoltunk egy hetvenes években készült magánnyomozós sorozatra, amit így a negyedik évadra egészen megszerettem, végül is ideje volt már. :) Nem tudom nálunk vetítették-e valaha, de az biztos, hogy én előtte nem ismertem. The Rockford Files a címe. 

Holnap még szabadságon van, elintézünk még dolgokat, keddtől kezdődik minden újra. 

Szerda este visszük a kölyköket az éves vizsgálatra és oltásra, ez megint nem lesz kellemes. Remélem a gyönyörű és kedves fiatal doktornő nézi meg őket. Ő nagyon tetszett nekik, még azután is érdeklődve szaglászták tavaly, hogy megmérte a lázukat (igen ott, és úgy).

M-nek 10 nap múlva születésnapja lesz, és egy darab ötletem sincs, de még egy kicsi se, mit adhatnék neki, vagy mit csináljak aznap. Elvileg elmegyünk vacsorázni este, de ez is milyen már, nekem kellene elvinnem őt. Valakinek valami ötlete?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése