2015. január 14., szerda

Mindjárt sírok, komolyan mondom. Kétféle sütit akartam csinálni Neki, hogy bevihesse holnap kínálgatni a munkahelyére, erre az egyiket, amit még csak nem is kell sütni, elb..m. A legfontosabb a krém, erre valami ragacsos, kocsonyaszerű takony lett belőle. Undorítóan néz ki. De egy másikat csinálni meg már egy kicsit késő, majdnem egy nap kell neki mire összeér, megpuhul, hogy szépen ferdén vágni lehessen. Nagyon jól néz ki egyébként. Nézne legalábbis, ha nem lenne most rohadt fontos, hogy jól sikerüljön, erre most lesz a legrosszabb. 

Teljesen leégetem.

A másik meg almás-mákos, de valahogy az se az igazi, bár legalább nem kocsonyás takony. :(((

Készülök, örömet akarok neki szerezni, és tessék, nekem ez így szokott sikerülni... 

Nem vagyok valami nagy sütős, és nem is akartam kockáztatni mindenféle újítással, nehogy kellemetlen helyzetbe hozzam a hiénák előtt, főleg egy munkatársa van, aki minden apróságra ráugrik, és egyfolytában azt hajtogatja. Valamennyire már megtanulta kezelni, de nem akarok én lenni a kellemetlenség okozója. 

Azért bevágtam a hűtőbe, de nincsenek nagy reményeim.

Szegény, jobbat érdemelne. Minimum olyat, akinek sikerül a sütije.. :( 

9 megjegyzés:

  1. Jézusom, hát bízzál már egy kicsit jobban magadban! Nem sikerült, nem sikerült, van ilyen mindenkinél, még a szuperanyukáink is elbaszarintanak időnként ezt-azt a konyhában. És lett végül tűzhely? Miért nem csinálsz gyorsan túrós pogit? Titokban mindenki jobban szereti a sósat, mint az édeset, én már külföldieken is teszteltem. Még csak 5 óra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos nagyon idegesítő ahogy írok, de tényleg így érzem, sajnos nincs miért bízzak magamban...vagy én nem tudok róla.

      Túl sokat gondolsz rólam, még soha nem csináltam pogácsát, és nem merek most kísérletezni, biztosra akartam menni.

      Tesóm elküldött még egy receptet, amit otthon már többször csináltam, de itt már az alapanyagok előkerítésével gondban vagyok, nemsokára nekiállok annak.

      Lett tűzhely, nem lapos (nem tudom, hogy hívják azt), de teljesen új, végül adtam borravalót, meg kedves is voltam, mondjuk ők is. Az én M-em is azt mondta inkább adjak, adtam.. de azért fura volt..

      Aranyos vagy, hogy segíteni akarsz! :)

      Törlés
  2. Ha én minden elrontott süti felett sírdogáltam volna ;) Gyorsan szaladj át a Lidl-be babapiskótáért és csinálj tiramisu-t, az is meg van nagyon hamar, éjjel összeérik a hűtőben, reggel már viheti is :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, már látom, h nem lesz rá időd. :(

    VálaszTörlés
  4. Biztos nagyon finom lett.
    Ne legy kishitu, o a szandekot fogja ertekelni, es ugy szeret, ahogy vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán van okom többet hinni..

      Igen, lát valami pluszt, ami nincs is.. félek, egyszer rájön. Egyelőre semmi se lett finom, talán holnap.

      Törlés
  5. mindig azok a sütik érnek csúfondáros véget, amikben a legnagyobb igyekezet és szeretet van, ez murphy törvénye. a titok az, hogy nem kell megtörni és feladni, jó az úgy is, ha nem teljesen tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy így. Ha legközelebb csak magunknak csinálom, biztos tökéletes lesz. :)

      Azért bőgtem egy sort, mielőtt újra nekiálltam.

      Törlés