2015. január 14., szerda

Úgy oldottam meg a problémát, hogy megkértem Tesómat, küldje el a receptjét a sütinek, ami még versenyben van, vagyis már többször készítettem, és aránylag jól is sikerült. Még a sütőben van, és van még hátra ez-az, meglátjuk. Ebben van minden reményem...

10 perccel később ..

..kivettem a sütőből, elkezdem rápakolni a kiskanálnyi pudingokat, erre rájövök, hogy ez bizony nem fog belesüllyedni, mert akkora idióta voltam, hogy elfelejtettem, sütés előtt kell ezt az egészet csinálni, nem utána. A receptben nem volt így leírva, én.. már nem is találok magamra szavakat, egyszerűen elfelejtettem.

Nekidőltem a konyhaszekrénynek, és elkezdtem bőgni.

Ezt is elrontottam, mint mindent.. és már rég nem is a süteményről van szó.

Bőgtem egy darabig, majd csináltam még egy tésztát, elkészült, a mázat is rátettem, nem tudom, milyen íze van, reggel kiderül. De van még egy üres tésztám, mit tegyek vele? 

2 óra óta ezen dolgoztam, este 11-ig, az eredmény négyből egy, ami talán jó lett. Talán.

7 megjegyzés:

  1. Nem tudod esetleg félbevágni és mondjuk lekvárral megtölteni? Már ha ilyen piskóta-szerű tészta. Esetleg a tetejére csokimázat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehhez a sütihez van kitalálva, elég vékony is, meg masszív, a lekvár nem igazán passzol hozzá, csoki ugyanez, pudinghoz van kitalálva.

      Reggel elválik, mit tudok egyáltalán adni neki, egy halom rosszul sikerült süteményt kell eltüntetnünk.. :/

      Azért nyavalygok ezen ennyire, mert őt égetem le, ha rosszat küldök, és fontos lett volna..

      Törlés
    2. Nyugi, tulsagosan rastresszeltel, megesik az ilyesmi.
      Megegyszer, a szandek a fontos.
      Tesztat osszetordelni, somloinak megcsinalni?

      Törlés
    3. Eltettem a fagyóba, ha már nem leszünk így telítve majd előveszem, és megcsinálom somlóinak. :)

      Törlés
  2. szerintem is a szándék a fontos elég szomorú, ha ezzel bárkit le lehet égetni. oké, értelek, de nyugi :) majd, mesélj, mi lett végül!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik kollégája elég, hogy is mondjam ... Megtud valami apró részletet valakiről, és azon lovagol hetekig, mindenki előtt, nagy pofával. pl. mikor kiderültek a macskáink..

      és ha odaállít olyan sütikkel, amikkel valami nem oké, és én sütöttem, akkor én hoztam olyan helyzetbe, hogy piszkálják..

      Mindegy hol van az mikróközösség, a lényeg ugyanaz..

      Törlés
  3. Tul sokat adsz masok velemenyere.
    Ha az a kollega tenyleg ilyen, akkor sokan nem szeretik ot, es szarnak ra, mit karog ossze.
    Es ne feltsd az urad, minden bizonnyal kiall o magaert meg erted is. Bar nem hiszrm, hogy kinos helyzetbe hoztad. Sokan az ilyen esemenyeket letudjak vasarolt sutemenyekkel, oszt csok. Te legalabb keszultel, csak ez szamit.

    VálaszTörlés