2015. január 6., kedd

Motiválni akartam magam a fogadalmakra tekintettel az elkövetkező időre, és mert ajánlat volt a Lidl-ben, vettünk egy tornázós szőnyeget (mi a rendes neve? nem tudom), meg súlyzókészletet. Végre van kéz és lábsúlyom is, meg 1-1 kilós kis súlyzóim, amit jól rá tudok tépőzárazni a kezemre. Eddig fél literes palackokkal nyomtam (már amikor), ami nem lenne rossz, ha nem csúszna ki egyfolytában a kezemből, időnként el is ejtettem, valljuk be nincs valami nagy kezem.

Rátérdeltem a szőnyegre, és nem is fájt a térdem, pedig mindig fáj az is, de ez már 4-5 éves probléma, nem újdonság. A torna viszont minden testrészemen szokott, és fog is segíteni. Gerinc-hát-derék-térd, ez a szokásos fájdalomkör.

Van most már labdám is, meg dvd-m a hátizomgyakorlatokhoz, térdszorítóm. Minden, ami csak kell, csak az akarat és az elszántság hiányzik mondhatnám, de valójában ezek is megvannak, csak nehéz előhívni őket. Egyszerűen újra hozzá kell szoknom, hogy tornázom, csinálni kell, meg nem zabálni, ennyi.

Nekem se kellene a témáról könyvet írni, ha jól sejtem. Gyorsan a végére érnék a beszédnek a promóciós körúton. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése