2013. március 15., péntek

#38

Ez hihetetlen. Mennyi hó, és csak esik, esik rendületlenül. Kíváncsi vagyok, meddig lesz még internet és főleg áram. Nagyvárostól (magyar viszonylatban) 20 km-re lévő faluban lakunk, de  Tesóm nem jutott be vonattal, mert az egyszerűen nem jött. Most olvasom ezt  a hírt, érzek némi ellentmondást az egészben, avagy az önreklámozás nem az erős oldaluk. 

Egyébként semmi különös, amit hazaértem, és a durva fáradtság is elmúlt, ismét minden a szokásos mederben folyik tovább, ahogy az már itthon megszokott. Kevés a hely, semmi tér, sem fizikailag, sem más értelemben, mert mindig mindenki egyszerűen ott van, az arcomban, a magánszférámban. 

Tegnap este beszéltem Vele spype-on. Összeszorult a szívem, hogy megint csak így láthatom, nagyon hiányzik. :( Még 44 nap. Lehet neki  még rosszabb, mert még csak nem is lát, csak a hangomat hallja. Tudom, én vagyok az egyetlen, akinek nincs beépített kamera a laptopján, de már nem egy mai darab. Telepítenem kellene Tesóm webkameráját, hogy meglepjem ... ö.. magammal? Ő valami különös oknál fogva szeretne látni engem, nem is értem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése