2013. március 17., vasárnap

#43

Nem tudom mi irányítja azt, hogy ki érzékeny az időjárásra, és ki nem az, de a fejem második napja akar szétrepedni. :( Most még az Algoflex sem segít. Hormonok, vagy mitől van ez? Azzal van már így is elég gondom, és a problémák java része ráfogható erre.

Biztos az sem segít, hogy mióta hazajöttem, elalszok éjfél körül, és legkésőbb 9-kor felkelek. Egészen büszke is voltam magamra, nálam ez nagy szó, mert éjjeli bagoly vagyok, be tudok állni 4 órai elalvásra, és deles ébredésre. Na ez a jó széria tegnapig tartott. Tesómmal Grimm-et néztünk, mármint a sorozatot, daráltuk, amit szépen összegyűjtögettem, amíg elvoltam. Az utolsó letöltött rész felénél bealudtam, olyan fél 3 körül lehetett, de ez is elég volt, h ma már csak fél 11-kor, és ezzel a brutális fejfájással ébredjek. 

És jut eszembe, tanulnom kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése