2014. április 9., szerda

A lány macska most pisált le pár újságot a szőnyegen. Odanyomott vagy fél litert, így persze ráment  a szőnyegre is. Amilyen gyorsan tudtam, összekaptam és kivágtam a papírszemétbe, majd nem sokára le is viszem, de azért persze ment a szőnyegre is, amit mosogatószeres ruhával dörzsöltem, majd kétszer is lefújtam és súroltam szőnyegtisztítóval, a végén meg ráfújtam egy parfümmel. Remélem ennyi elég. Fel tudnék robbanni. :((((

Fogalmam sincs, mi lett vele, nem szokott ilyen csinálni. Március végén volt először szerelmi lázálma (igen, bagzott; mi erre a szép szó?), de ezt akkor se csinálta. Én meg még sajnáltam, hogy szegény, majd kasztrálás meg minden. Még szép, hogy kasztrálás. 

Bár gondolom az apuciját hiányolja ennyire, akire most már hivatalosan is mérges vagyok. Hétfő este még felhívott, tegnap délután írtam egy smst, arra pár órával később, kora este válaszolt, és azóta semmi. Én se fogom keresni, meg vagyok sértve, kész. Takaríthatok itt a miatta szomorkodó, és emiatt össze-vissza pisáló macska után, és semmit se szól. Shit. Kis elégtétel: a macskahúgyból jutott egy oldtimer újságra is. Gonosz kacaj. Azt nem kidobtam, hanem az előszobaszekrény aljába, száradjon ott...

Persze az is közrejátszik a kedvemben, hogy hétfőn beszéltem anyuval, de egyébként senkivel a macskákon kívül, egy merő retek az egész fejem, 3-4 óráig fenn vagyok, ma is majdnem délben keltem fel, két napja semmi se csináltam a mosogatáson és a zuhanyzáson kívül, lassan visszatér a depresszióm is menetrendszerűen, pedig mióta megérkeztem, kifejezetten jól voltam, nagyon is. Voltak terveim a hétre, ezeknek a közelében se jártam.. :/

Most leshetem egész nap a lányt, mit csinál, ugyan megtalálja e a vécét, vagy újat keres megint. Azt el is felejtettem, hogy előtte kb. negyed órával takarítottam ki az almukat, még az se lehet, hogy tele volt, és nem találta benne a lehetőséget. Nem merek elmenni itthonról, nehogy megint becélozzon valamit, pedig jól bosszút tudnék állni most a nem keresésért egy cipővásárlással, úgy érzem.

(Ebben a történetben természetesen a macska a nagyobb baj; a másik vihar egy kanál vízben, mert gondolom elfoglalt {hostesekkel dug és / vagy leszarja a fejemet, mert végre szabad, és nem kell velem lennie}...)

Ezt most inkább befejezem, mielőtt további durva gondolatok leírására ragadtatom magam. Tudjuk, minél mérgesebb vagyok, hogy nem jelentkezik, annál kevésbé fog, és még dühösebb leszek, abból meg egy hirtelen, és roppant gonosz sms lesz. Legyek már egyszer én is értelmes felnőtt. (Negyed óra múlva dühös sms elküldve, ahogy magamat ismerem..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése