2014. április 8., kedd

Egyébként még mindig nincs cipőm az esküvőre. Piros, szépséges, magassarkú lánycipőt terveztem eredetileg, de már egy megfelelő méretű feketének is örülnék, amiben járni tudok. (A kocsi csomagtartójába úgyis bedobom a sportcipőt is, mert hátha vezetni kell hazafelé, és az az egyetlen amiben eddig ezt tettem, nem kísérletezek mással, egyelőre.) 

Van egy egész nagy cipőbolt majdnem szó szerint a szomszédban, és tervben van múlt hét óta, hogy átmegyek szétnézni, de ezt holnap most már tényleg megvalósítom, ha végre mosok hajat, és már a hasam se ilyen nehéz. (Nagyon drukkoltam, hogy még az esküvő előtt megjöjjjön, ilyenkor leeresztek mint a lufi, és mivel kicsi fekete ruha a terv, ami 1 hónapja egy kissé szűköcske volt, nem ártana, ha fel is tudnám venni, na.)

Már 3 pár cipő van itt, ami nem jó rám. Zalandotól rendeltük, majd szépen küldhetem vissza őket.. :( A legjobb benne, hogy eddig teljesen ingyen volt. :)

Össze kellene már kaparnom magam, és elmenni még 1-2 helyre, Deichmannba is esetleg, csak oda buszozni kell, és az meg drága, na. Lehet péntek délelőtt ejtem meg, és akkor délután is tudok menni ugyanazzal a jeggyel. Meccs lesz ugyanis, remélem nem taposnak össze, de valakinek használni kell a bérletét. Egyedül még nem mentem eddig, maximum a stadionig.

*
Közben kisül az agyam. Germany's next Topmodel mit Heidi Klum. aaaaa! Borzasztó!!! Egyszer láttam belőle 30 percet. Már vagy a 10. megy belőle, és nézik. Nyomja a német találkozások sztármagazin, vagy reflektor, vagy mi az most nálunk. Látjátok, nézek én tévét, de mekkora árat fizetek érte!!! :D

*

A gyerekek továbbra is nyugtalanok, nem találják a helyüket. Nekem a kaja se esik jól, kivéve a Snickers jégkrémet, az bezzeg könnyen csúszott, de egyedül enni nem jó. Még a kölykök se akarják levenni a falatot a villámról. Depizünk. 

Megint szakad az eső, a fejem egy rakás zsír, meg fáj is; két napja semmit se csináltam, mármint semmi nagyot. Se mosás, se takarítás, akármi. Rettentő büszke vagyok magamra. (nem!) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése